Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Vad söt han blev i sin nya frilla! Tar du med inbyggda blixten eller har du skaffat en extern? :)

Nej, till de här bilderna är det enbart den inbyggda blixten som används. Jag brukar annars använda en SB-400 men jag hade inga batterier. Nu sparar jag för att eventuellt köpa en Sb-600/800.

ah..... ja jag skulle nog behöva en extern jag med..... fånga rörliga ungar i dåligt ljus utan blixt funkar inte oavsett objektiv har jag märkt :rofl: och inbyggda avskyr jag... suck.... nä så extern med bouncer får det bli..... fast då ska man ju lära sig den också... kan det inte vara ljust ute året runt dygnet runt så man kan nyttja ljuset vid fotografering? :P

KL
En som gav upp mitt i påklädnaden inför utgången igår :)

24858031.jpg

Vi lyckades böka på overallen utan minsta antydan till att vakna...
24858034.jpg

Nöjd och glad över sina nya titta-på-djur, slår dock inte den nya randiga ormet-mobilen, den är en verklig hit och Loke har långa ingående konversationer med den =) tyvärr har jag ingen bild eller så på det...
24858036.jpg

En bonusbild bara för att jag älskar den, den är egentligen konstig men jag gillar den så mkt, det var för hans fjuniga lilla frilla som jag tog den =)
24858037.jpg

Senast ändrad:

Hmm vad konstigt, nej verkligen inte jag heller, men när jag klickar på den länken du la ut kommer en av mina bilder upp, fast jag själv inte är inloggad på pixbox...nää jag fattar inte alls vad som är galet men jag ska logga in på pixbox o kolla om jag kan fixa det...

Hmm vad konstigt, nej verkligen inte jag heller, men när jag klickar på den länken du la ut kommer en av mina bilder upp, fast jag själv inte är inloggad på pixbox...nää jag fattar inte alls vad som är galet men jag ska logga in på pixbox o kolla om jag kan fixa det...

Nu då funkar det nu tro...

Tack själv, din sötnos är helt gaalet underbar på den första bilden du la ut senast, där han tittar upp! Jag la ut en kommentar om det men den finns inte så ngt måste gått på tok :p Kanske märks att jag inte är en data-människa hehe :angel:

Det flesta människor sitter hemma och grinar för de är snöstorm, men jag är överlycklig, äntligen vinter :love: Det är ju så himla mysigt.

Rasmus fick hoppa lite i snön innan vi åkte till BVC, 9160 gram och 72,5 cm lång är han :)

24860901.jpg

24860902.jpg

Vi hoppas vädret lugnar ner sig till i morgon då ska vi åka pulka :bump:

Nu jäklar ska det bli bra inomhusbilder, har beställt en Sb-900 :banana: nu gäller det bara att lära sig hur man gör också.... :rofl:

ååååh vad mycket snö! Nu blev jag avis! Nere i Malmö hade de bara slask så då brydde jag mej inte så mycket men ni har ju skitmycket snö! Jag får nog komma och hälsa på :D

Här är någar nya på mina tjejer...

Tuva med pappas mössa..rumpnisse..:D
24861540.jpg

Allt ska på huvudet..här ett par trosor..:laugh:
24861527.jpg

Lilla Kajsa börjar bli stor..
24754575.jpg

kan sitta med lite hjälp..:laugh:
24861653.jpg

Å, då kan du förklara för mig sedan, när jag får råd med en sådan. Bouncer? Vad är det? Jag kör med en strumpa över blixten :D

hahaha en omnibouncer sätts på blixten så ljuset blir mjukare.... en "strumpa" alltså :rofl: fast i plast och gjord just för den blixten :P heheeh

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 499
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 301
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 775
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 144

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka