Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

kl

Vilka härliga bilder alla lägger in! Ser så lyckligt ut på något sätt.. :laugh:

Lite fler bilder på Rasmus..

Kvällsmys med pappa..

phpkx7bp0.jpg

phpewyu25.jpg

Underbart med magmassage av moster när man han lite för mycke gaser..

phpcrqu2e.jpg

Men herrejesus!
Då får inte lägga ut såna bilder, jag blir ju helt sjuk....

Han är alldeles, alldeles underbar!

Om Maja är borta när hon är 18 år. Så är hon inte hemma hos mig och blir gift med Rasmus :angel:

Då vet jag vart jag ska leta först :devil:

Gud vad söööt & go hon är.

Speciellt bilderna där hon har kepas och rosa slipover...sååå sööt.

Visst är hon. Stefan brukar ha sån kepa så jag var tvungen att att köpa en sån till henne, hur sött som helst ju :p

Är hon bortskämd med pussar eller? :D

Nähää, hur kan du tro det?? :D:p

Gud vilken underbar lugg hon har! Hur sött som helst.

Hihi, visst det :-D
Kul att se när/om resten av håret också börjar växa snart :D

Senast ändrad:

Och nu, om jag skulle bli gravid någon gång igen, känns det lika otänkbart att det KAN bli en flicka. Vaddå, då är ju allt nytt igen. Jag kan inget om bebisflickor :o

Jag var "tvungen" att fråga en sköterska på BB hur man bytte blöja på en pojk. :o
Jag visste ju bara hur man gjorde på flickor. Där finns ju inga "saker" som man måste se till att de ligger åt rätt håll;):D

Men herrejesus!
Då får inte lägga ut såna bilder, jag blir ju helt sjuk....

Han är alldeles, alldeles underbar!

Tack! :love: Jag som är helt opartisk kan ju inte göra mycke annat än o hålla med.. hihi

KL

Vi vågade ta med kameran vid gårdagens badstund, med risk för att den skulle drunkna. Kan säga att det fanns inte en enda torr fläck kvar i hela tvättstugan när vi var klara :angel:

IMG_1005.jpg

Och storasyster hjälper till att plaska hon också:
IMG_1004.jpg

Här har vi också en som gillar att leka hela havet stormar i badbaljan. Det är bara att klä av sig själv också när hon ska badas för man bli blöt överallt. :D

Här har vi också en som gillar att leka hela havet stormar i badbaljan. Det är bara att klä av sig själv också när hon ska badas för man bli blöt överallt. :D

Samma hos oss, det plaskas hejvilt i badbaljan! Vi tänkte bada med henne i badkaret någon dag så får hon plaska ner oss hur mycket hon vill :D

Jonas 1 år idag

*bild kommer nog senare*

Bättre sent än aldrig.

Jonas på sin födelsedag, han undersöker här emballaget som presenten låg i. Paketsnöret passade perfekt bakom nacken:)

Äter en bit prinsesstårta, det var gott. När han var färdig så fortsatte han snabbt bort till sin pappas keeboard (stav?) och spelade en trudelutt med tårtkladdiga fingrar :p

Här sitter han i sin fadder "tant Ellen"´s knä och roar sig.

Tyvärr var vi dåliga på att ta kort:cry:
Hade gärna haft lite fler.

Ja just! Ja visst hihi har han ju varit det, och säkert är han en riktigt stilig gosse oxå med ett sånt snyggt namn :D

Vilka bilder du lägger ut :love: Så fint tagna och på en otroligt gullig gosunge! Underbara bilder allihop! Verkligen jättefina!:laugh:

( och snygga sängkläder oxå ;) sånna har vi med...)

Och så några nya bilder från oss också :)

Firar in sin 1 veckas-dag så här :laugh: Softarkillen stormyser i Lördagssoffan!
PA110080.jpg

Världens raraste gounge! :love:
PA100047.jpg

Ligger o drömmer i sin "krubba" som pappa säger :)
PA100041.jpg

Bittis med sin nya skyddsling, lilla fluff har en ny älsklings-familjemedlem, hon är helt förälskad! Hon smet upp i sängen på morgonen och låg o gosade.
DSC00060.jpg

Så här fann jag mina grabbar för ca 30 minuter sedan :love:
DSCN4347.jpg

Senast ändrad:

*KL*

Gud vad små söta nykläckta :love:

Vi har precis varit på 1 års kontroll! Rasmus var jätte snäll och läkaren tyckte han var så fin och duktig som låg stilla och lät henne lyssna och klämma :)
Vågen stanna på 9110 gram, han mätte 71 cm och ett mössmått på 45,5 cm.
Någon spruta vågade de inte ge honom eftersom han fick pneumockokvaccin för 2 veckor sen.

Gå har han helt lagt på hyllan nu, håller man honom i händerna blir han alldelles ledlös. Gåvagnen föredrar han att sitta i och bli omkringkörd ;)
phpha0uhw.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 494
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 292
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 765
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka