Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Vad är det egentligen för speciellt med flugsmällor? Min systerson är väldigt förtjust i sin gröna flugsmälla. När vi var där i somras bar han på den hela tiden...
Elliot:
24097928.jpg

Hur går det här egentligen?
24097930.jpg

Bonusbild bara för att den är så fin:
24097929.jpg

Hihi ja man kan ju undra. Kanske smakar gott? Fluginälvor? :D

Otroligt fina ögon han har!

knapplån

Först några bilder på lilla Jesper som nu hunnit bli 23 dgr gammal. :)

Myser hos mormor.
n740919602_1529967_1811.jpg

Med kusin Joel.
n740919602_1529968_2219.jpg

Jesper gillar babysittern. :) Emil hatade den, gallskrek såfort vi satte honom i den...
n740919602_1529969_2779.jpg

Liten kille i för stor overall. :D
n740919602_1529970_3093.jpg

Oj, så söt han är! :love:
Blir ju sugen på en sån där plutt igen, Maja känns ju jättestor helt plötsligt! :angel:

Sedan storebror Emil.

Får hjälp av kusin Joel att öppna paket. Kartongen var mest intressant. :D
n740919602_1529953_7530.jpg

I mormors knä iklädd kläder han fick av henne. Pyjamas, stickad tröjja & strumpro och lurviga vantar.
n740919602_1529954_7860.jpg

Provkör bilen han fick av farfar.
n740919602_1529955_8353.jpg

Visst är det sjukt så fort man blir sugen på en liten igen. :D:love:

Hur gammal är Maja nu?

Vilken läcker bil :d 1 års kalas för fullt hemma hos er? Jag räknade bara snabbt på våra gäster, 25 pers. Räknar med minst det dubbla :crazy: Men mkt papper och snören åt Rasmus att leka med ;)

*Jag vill oxå ha en till bebis*

Här kommer veckans urval av bilder.. Inte klokt vad mycket man tar! Hon måste vara landets mest fotograferade unge :D

Med hårspänne i luggen, det enda hår hon har typ :D
php0jam6s.jpg

Glad skit
phph07ftl.jpg

Pappas tjej
php3qcsam.jpg

phpvcakoj.jpg

Senast ändrad:

forts....

Storasyster hjälper till, men Maja kan själv ;)
phplsgwoo.jpg

Mys-stund med storasyrrorna innan de hämtas av sin mamma
phpsuiaah.jpg

Har blivit duktig på att sitta själv längre stunder nu
php1ilvgc.jpg

phpuqngcg.jpg

Om Maja är borta när hon är 18 år. Så är hon inte hemma hos mig och blir gift med Rasmus :angel:

Jag är ju livrädd för att få en dotter, men för varje bild på Maja så blir jag faktiskt lite sugen på en lillasyrra åt Rasmus :love:

Ja herre gud vad vi firat 1 års kalas. :D

Han fyllde ju i onsdags, har firat tisdag, onsdag och lördag, samt att det kommer fler nån dag till veckan. Han har fått MASSOR av leksaker, kläder och pengar. :)

Ni har erat roliga kvar...avis. ;)

Gud vad söööt & go hon är. :love:

Speciellt bilderna där hon har kepas och rosa slipover...sååå sööt. :D

Vi kommer nog inte fira i veckan, eftersom Niclas är så trött efter jobbet å när han kommer hem åker jag till stallet. Så alla gäster kommer på samma dag! Men det ska bli jätte kul :)

Det är en massa händelser som hände mig när jag var yngre som gör att jag är rädd att få en tjej. På något vis har jag fått för mig att det är enklare att vara kille. Nu har vi ju ett rosa babykrypin i vårt sovrum och det har hjälpt till lite, sen kan vi väl vara lugna när det finns både en hagelbössa och en 308 i vapenskåpet man kan jaga eparaggare med....

Gud vilken underbar lugg hon har! Hur sött som helst.

Ailie har också blivit förevigad på fler bilder. Har dock bara en bråkdel uppladdade på nätet.
Blåbär är gott
blogg_16128.jpg

Med hallon på näsan haha
Photo_18942_990282.jpg

Krypträning
Photo_18942_990274.jpg

Gunga är kul ;)
Photo_18942_990263.jpg

Åh, en sådan där overall fick Jesper i välkommen till världens present av min bror med familj. Hur fin som helst. :love: Men det dröjjer nog ett tag innan han kan använda den då den är i strl 62. :D

När jag väntade Elis så var jag övertygad om att det var en flicka. Men det blev ju en grabb. När jag väntade Alvin så kändes det helt otänkbart att det kanske var en tjej, jag var ju en pojkmamma. (Nu hade vi ju fått ett förhandstips om könet på första UL, så det gjorde ju sitt till).

Och nu, om jag skulle bli gravid någon gång igen, känns det lika otänkbart att det KAN bli en flicka. Vaddå, då är ju allt nytt igen. Jag kan inget om bebisflickor :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 494
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 292
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 765
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka