Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilka hingstar har de varit efter?De få med D-Day som morfar som jag träffat har varit hårda och buffliga
@ameo precis den uppfattningen har jag också.
Ska bli spännande att se om till exempel warstainers rykte kommer förändras nu när han vart budgethingst och fått ganska många avkommor med varierat avelsmaterial på mödernet.
Jag skulle kunna tänka mig att Ove i fel nävar inte hade vart så trevlig och att beteendena som fanns som 1-2 åring kanske hade kunnat befästs eller eskalerat om det inte hade vart hårda bud tillbaka.
Du får läsa hela tråden, står i mitt första inlägg vem Ove är där har du även hela stammen.
Ska bli spännande att se om till exempel warstainers rykte kommer förändras nu när han vart budgethingst och fått ganska många avkommor med varierat avelsmaterial på.
Menar du att det skulle bli bättre eller sämre...?
D-Days rykte som fadershingst är inget vidare positivt.
Hans avkommor har nu nått vuxen ålder med råge och det borde finns ett antal barnbarn och kanske även barnbarnsbarn. Så nu undrar jag över era erfarenheter av D-Day som morfar? Blir hårdheten utspädd?
D-Days rykte som fadershingst är inget vidare positivt.
Hans avkommor har nu nått vuxen ålder med råge och det borde finns ett antal barnbarn och kanske även barnbarnsbarn. Så nu undrar jag över era erfarenheter av D-Day som morfar? Blir hårdheten utspädd?
Tråkigt att du tycker så. Som jag skrev innan har jag ett fantastiskt sto efter honom. Otroligt trevlig och lätt att ha att göra med.Träffat ett antal avkommor som har D-day som morfar och jag tycker inte dem varit särskilt trevliga eller lätthanterliga. Alla utom en har sålts utomlands. Kanske är D-day mer poppis utomlands men personligen skulle jag aldrig vilja ha en egen D-day avkomma.
Tråkigt att du tycker så. Som jag skrev innan har jag ett fantastiskt sto efter honom. Otroligt trevlig och lätt att ha att göra med.
Dock kan hans avkommor säkert kräva sin ryttare men jag som är väldigt noga med psyke lägger såklart inte en skarp hingst på detta sto.
Hur mycket är hon riden / tävladTråkigt att du tycker så. Som jag skrev innan har jag ett fantastiskt sto efter honom. Otroligt trevlig och lätt att ha att göra med.
Dock kan hans avkommor säkert kräva sin ryttare men jag som är väldigt noga med psyke lägger såklart inte en skarp hingst på detta sto.