Cupklasser och Paintshow på Greva!

J

Jessica_Steen

Visste ni det? Har fått bekräftat att det blir det pingsthelgen.
Propp kommer så småning om. Men för er som har paint så blir det
en dubbel show och för övriga blir det cupklasser...........

Corn show är ju inställd så det blir denna istället! Kul, jättekul........

Jessica :rofl:

Väldigt bra med en tävling där man iaf har chansen att vinna tillbaka pengarna man har lagt ut :bow: :bow: :bow:

Malin

Dessutom är den ju öppen för alla raser och enligt Hampus behövs inga licenser eller medlemskap i WRAS. En helt öppen tävling.

Där fanns en propp i gamla ridhuset på greva i helgen.. det va ju bra prispengar iaf..

Skulle det inte vara en WRAS-tävling samtidigt? Det var i alla fall vad syrran sa efter att ha pratat med Lars B om painttävlingen.... :confused:

/Carina :bump: :bump: :banana: :banana:

Liknande trådar

Relationer Jag är ingen ny användare, bara ett anonymt nick, då det finns saker jag inte vill prata öppet om, som sårar, som gör så ont i själen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
11 248
Senast: alazzi
·
Äldre Jag tror att vi precis har varit med om den absoluta höjden av idioti i bostadssammanhang! Dottern har precis blivit sambo och flyttat...
2 3
Svar
42
· Visningar
8 885
Senast: tanten
·
Relationer När min pojkvän fyllde år fick han av sina vänner ett presentkort på en restaurang i stan som har toppbetyg i Michelinguiden och vi har...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 418
Senast: Squie
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 354
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar