Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det verkar mest handla om ett par dl eller så.Grytor, gratänger, såser,
I princip det mesta som man har grädde till annars.
![]()
Fast det verkar mest handla om ett par dl eller så.
jo, tänkte att du lagade flera sakerFast det verkar mest handla om ett par dl eller så.
Fast det verkar mest handla om ett par dl eller så.
Ähä - häll på så mycket du vill! Blir bara mer smarrig sås. Med mycket sås räcker det till mycket potatis.Fast det verkar mest handla om ett par dl eller så.
Jag äter lite lchf-ish, så det är bara bra att det är fett. Även om jag inte hade gjort det så hade jag aldrig kastat felfri mat!!!Frys in, ge bort eller kasta. Jag hade inte baserat måltider på något så fett bara för åtgångs skull.
Vill du faktiskt ha creme fraiche som bas i några måltider kan du ju låtsas att det är yoghurt och äta det med frukt och müsli.
Jag håller med om att det inte är bra att kasta mat, men jag hade ändå bedömt att kasta som det bättre alternativet till att äta den ena gräddiga maträtten efter den andra enbart för att göra av med creme fraiche. (Bäst hade så klart varit att inte få en massa över från början, men det är ju lätt att säga i efterhand.)Jag äter lite lchf-ish, så det är bara bra att det är fett. Även om jag inte hade gjort det så hade jag aldrig kastat felfri mat!!!