Liten kylväska/matlåda med kylfuktion

Plastpåsar som jag fryser bröd, bullar och liknande i använder jag om och om och om igen. Men det gör du kanske redan :) ?

Nej! Aldrig haft en tanke på att kunna göra det. Men varför inte? Ibland tar jag ju påsen till typ grönsaker eller liknande men är väldigt sällan eftersom jag har ensamhushåll så brukar frysa in 4 skivor bröd per påse. Många påsar så tack, ska verkligen testa det!

Nej! Aldrig haft en tanke på att kunna göra det. Men varför inte? Ibland tar jag ju påsen till typ grönsaker eller liknande men är väldigt sällan eftersom jag har ensamhushåll så brukar frysa in 4 skivor bröd per påse. Många påsar så tack, ska verkligen testa det!
Jag fryser in många skurna brödbitar men tar upp bit för bit. Gör flera limpor samtidigt och skulle bli mängder påsar.

Jag fryser in många skurna brödbitar men tar upp bit för bit. Gör flera limpor samtidigt och skulle bli mängder påsar.

Jag är lite för ofokuserad för att ta upp när jag ska fixa macka 😅 Antingen blir det att jag mikrar (vilket jag inte gillar och dessutom antingen "bränd" eller "blöt") för gillar inte rostat som standard eller så glömmer jag den framme på tining och den torkar 🙃 Min mamma fattar inte hur jag kan misslyckas hela tiden men det blir fel 100% av gångerna 😅 Så jag tar upp en ny påse när jag ätit sista skivan istället.

Jag är lite för ofokuserad för att ta upp när jag ska fixa macka 😅 Antingen blir det att jag mikrar (vilket jag inte gillar och dessutom antingen "bränd" eller "blöt") för gillar inte rostat som standard eller så glömmer jag den framme på tining och den torkar 🙃 Min mamma fattar inte hur jag kan misslyckas hela tiden men det blir fel 100% av gångerna 😅 Så jag tar upp en ny påse när jag ätit sista skivan istället.
Vi tar upp på kvällen det blir ju samma. Man tar upp vartefter.

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger... 13 14 15
Svar
292
· Visningar
24 225
Senast: Hedinn
·
Fritid Apropå handväskor - jag är på jakt efter en snygg vardagsryggsäck. Den ska rymma laptop (15”) och gärna kunna svälja en hel del mer... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 378
Senast: Koltrast
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En kompis kontaktade mig och frågade om jag inte ville hänga med och rida tur på islandshäst. Först skrattade jag och sa att jag är för...
Svar
0
· Visningar
1 148
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Kastrering av tik - erfarenheter?