Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Cortez var först godkänd 1984, sen blev han inte godkänd på bruksprovet 1985 för man ansåg att han hade spattliknande rörelser i bak, hans hasarbete var instabilt (var där själv). Sen gjordes en stor utredning som visade att han inte hade såna förändringar i hasen, veterinärutlåtanden och annat publicerades i Ridsport, och så blev han godkänd igen.
B gick svår hoppning, hade två helbröder (åtminstone hade de tre samma mamma, det där är ytterligare en historia med många rykten) som var goda avelshingstar, och en härstamning som var bland det bästa man kunde tänka sig på den tiden. Man tyckte kanske att han var bättre då
kl
Angående DNA-typning så tror jag bara man kör mot pappan, i de fall där Cortez är morfar borde de isf inte ha uppmärksammats. Min Cortez-märr har för övrigt 12 avkommor, alla bruna el mörkbruna .
Det är inte säkert att han är far till stoet för det.
kl
Angående DNA-typning så tror jag bara man kör mot pappan, i de fall där Cortez är morfar borde de isf inte ha uppmärksammats. Min Cortez-märr har för övrigt 12 avkommor, alla bruna el mörkbruna .
Ring till SLU, där vet dom.
Jag är nästan säker på att du kan DNA testa din avkomma mot morfar. Om det inte går så tycker jag att du ska fråga de som äger stot änndå, de kanske också är intresserade av att veta....Har ni pratat om det innan?
Jag nästan förgås av spänning om du får till en DNA test av stot......
Vad är det man använder för dna-test? Är det bara tagel, kan du smita in i hans stall och dra några strån.