Coronaviruset 2019- nCoV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag läste en artikel för 1-2 veckor sen där det stod att folk köpte munskydd för att skicka till släktingar i Kina. Kan vara något sånt kanske?
Det är nästan för bra för att vara sant. Vi köper in munskydd från Kina och sen exporteras de igen.

En möjlig orsak kan vara problem med leveranser, finns inget i lager kan man inte sälja till någon.
 
Undrar om folk vet att munskyddet inte hjälper mot att bli smittad däremot så hjälper det så man inte smittar andra så lätt.
Är ju dessutom olika typer av munskydd på marknaden, inte samma som säljs till privatpersoner som vården använder
. Corona smittar även genom ögonen
 
Då tror jag @tornblomma inte får plats själv i lägenhetsgarderoben... ;) :rofl:

Kanske dags att prova det där med färdigpackade matkassar nu.

prepper_kassen.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
25 908
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag behöver skriva av mig om en situation som orsakat väldigt mycket ångest och frustration hos mig på senaste. Det kommer att bli...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
18 197
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag sökte i mellandagarna vård för "drömtillstånd" jag dragits med sedan något år tillbaka nu. Det satt en läkare och lyssnade och...
Svar
19
· Visningar
2 471
Senast: kryddelydd
·
Träning Jag har ett problem med min ena ponny... Har aldrig haft något problem att rida heta hästar. Min andra ponny är väldigt framåt och blir...
Svar
12
· Visningar
1 480
Senast: Lager
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp