Lite tankar från mig då så här långt i leken
Dl1 är lite svår att utläsa något från då den blev som den blev.
Lite i kontrast till flertalet lekar sista tiden då det varit flera som fått många röster på sig i dl 1.
@karamelldrottningen reflekterade över att alla utom en
@Niyama fick en röst på sig igår och jag tycker det är en intressant reflektion. Men vad det kan betyda vet jag inte riktigt. Att onda inte vågade rösta på en god Niyama för hon är jobbig att få emot sig eller om hon själv är ond och därför inte fick någon röst? Är iaf två tankar jag har om det
bollen röstade inte och hade ju verkligen ett legitimt skäl för det
men blir svårt att placera cirkus 2 som tagit över rollen pga det.
Det har också dividerats om huruvida fårulven varit inblandad i att cirkus 1 åkte.
jag själv personligen tyckte att det var självklart att fårulven bidrog till att cirkus 1åkte efter LL skrivit att följaren inte blivit varse sin roll/förmåga innan lynchen
Jag tyckte det ”förenklade ” i vad man ska tro /anta vad som hände i DL 1.
Jag ser att flera reflekterat över om ulvarna skulle lagt upp det så att alla fick en röst var i Dl1 och lotten fick avgöra? Eller ja det är väl
@cirkus 2 mest som funderar kring det kanske iom att hon fick en röst på sig som cirkus1 av
Jag tycker att det vore extremt våghalsigt om ulvarna skulle låta lotten avgöra (att alla hade en röst var även dolda röster inkluderade ) så jag tänker att fårulven torde lagt sin dolda röst på cirkus1 helt enkelt och utan pardon sett till att hon åkte.
snurrfian kan vara ond för det men tror inte på henne som fårulv just nu pga det jag skrev innan
@LenaH är på tapeten iom sin röständring igår från Pegasus63 till mig (
) håller med om att det är olikt LenaH att inte vilja avgöra men å andra sidan så Dl1 är Dl1.
Tycker också att
@glömmerallt hade en intressant reflektion att den som röstade på LenaH blev käk inatt
typ så långt jag hunnit tänka så här långt