Absolut, men jag tyckte @fio s resonemang var väldigt märkligt för för HENNE bör inte så mycket hänt som gör skillnad eftersom hon klev in i leken idag.+ att jag tror att fårulven räddat honom igår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut, men jag tyckte @fio s resonemang var väldigt märkligt för för HENNE bör inte så mycket hänt som gör skillnad eftersom hon klev in i leken idag.+ att jag tror att fårulven räddat honom igår
Fast varför skulle jag inte vilja det? Om jag skulle sitta i lyan med pegas/artline så hade det väl vart bättre att låtsas tro att cirkus hade info och röstat ut hen?
Av enkelhet? Att du la en tredje röst var inget du reflekterade över?Jag valde nog, tyvärr, bsf av enkelhet. Hon var den första som följde.
Fast alltså, rösten på dig är ju skitskumt att hänga upp sig på?? Det kunde varit @Niyama lika gärna, det var bara att du stod högre upp på rollistan av er två typ som gjorde att jag valde dig och det vet du nog egentligen.Jag lägger en röst nu så det är gjort ifall jag inte kan delta senare som tänkt
Det har inte framkommit så mycket mera i leken än igår egentligen tycker jag
jag kan bara spela på det jag känner mig säker på och då landar jag tillbaka i att @LenaH känns inte som en god LenaH Oväntat att inte våga avgöra i DL1 tycker jag. Sedan rösta på mig istället för att vilja avgöra? Dvs verkligen som någon skrev(@Niyama kanske ?) låta ulvarna styra obehindrat
@Artline (tidigare Pegasus ) kan mycket väl vara ond också men känner mig personligen säkrare på LenaH att hon skulle vara ond faktiskt.
Därför
qitis röstar på LenaH
Jag tänkte mest pegas/artline som henJag är en hon Både c1 och c2 faktiskt
Det är inte skitsmart att rösta ut en man tror han info alla gånger, då blir det ännu mer uppenbart vilken info som hen (!) har
Vänta nuFast alltså, rösten på dig är ju skitskumt att hänga upp sig på?? Det kunde varit @Niyama lika gärna, det var bara att du stod högre upp på rollistan av er två typ som gjorde att jag valde dig och det vet du nog egentligen.
Och det är liksom DL3 och du pratar på om DL1 när ingen visste nånting?
OT I fortsättningen ska jag hålla på och ändra hela tiden...
Jag har mystiska skills som kom med min roll, jag har hypnotiserat @Lobelia att ge mig facit...Vänta nu
Vadå högre upp på Rollistan ?
Hur kan du veta min roll?
Det ska vara en himla tur om drömmaren lyckades pricka in rätt, eller att brevbäraren skulle skicka till bollen som knappt hade varit inne? Så nej så mycket annan info kan inte ha funnits ute.Fast vadå nästan omöjligt?
De är snarare osannolikt att det inte skulle finnas någon form av info om en läser rollistan.(sen vilken info och vilken nytta den skulle kunna göra är en annan sak. Jag tycker fortfarande det är en av de konstigaste sakerna med gårdagen, att so många bestämt hävdade att det inte fans viss typ av info.
Om inte följaren följde någon av oss som röstade på bsf och den goda lyan kan ha varit med på något sätt. Det kan vara så att jag övertänker de här dolda rösterna.Men igår borde man väl ändå kunna lista sig till att fårulven spelar roll och antagligen räddat Pega/Art?
Det är i allafall min tanke - varför inte låta honom dö helt enkelt annars?
Men vad menar du har hänt sen igår? Cirkus framför samma argument?
Det var min tanke då, igår. Eftersom jag inte är i lyan kunde hon varit det. Nu var hon ju dock god.Nu är jag inte mitt smartaste jag pågrund av hur livet ser ut utanför leken. Men jag förstår inte det här.
"eftersom jag ju vet att jag inte är i lyan med henne"
Har någon påstått det? Eller va? Är du i lyan utan henne?
Jo, jag tänkte lite på det faktiskt men tyckte ändå det var lite snabbt hon följde.Av enkelhet? Att du la en tredje röst var inget du reflekterade över?
Snällt att du väntade så jag fick leva längreUppdatering kommer strax, jag blev distraherad av att tvätta köksgolvet