Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yoghurt och fil är nog att föredra då ( och alltid) samt inte hälla för fort heheMen om man har yoghurt/fil/mjölk först så stänker det väl när man har i flingorna?
Ja jag minns att corn flakes hamnar överallt Yoghurt och fil stänker nog mindre men mjölk osm någon skrivit borde bli splash avYoghurt och fil är nog att föredra då ( och alltid) samt inte hälla för fort hehe
Längesedan jag åt men skvättning var inte ett problem men att inte hälla cornflakes överallt från paketet var
Nä, du står ju inte på en stege och släpper cornflakespaketet ner i tallriken? Du skakar ner innehållet ur påsen tills du är nöjd med mängden, nära tallriken = ingen splash och inga cornflakes annat än i tallriken.Ja jag minns att corn flakes hamnar överallt Yoghurt och fil stänker nog mindre men mjölk osm någon skrivit borde bli splash av
*Går genast ner från stegen*Nä, du står ju inte på en stege och släpper cornflakespaketet ner i tallriken? Du skakar ner innehållet ur påsen tills du är nöjd med mängden, nära tallriken = ingen splash och inga cornflakes annat än i tallriken.
Proffsigt! Står det kanske cornflakes på burken till och med?Cornflakes måttas med plastsked ned i den i tallriken redan väl avvägda portionen med fil , cornflakesen såklart från sin metallburk avsedd för cornflakeslagring, inget klättrande på stegar eller ösande från plastpåsar i kartonger. Så det så.