Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yoghurt och fil är nog att föredra då ( och alltidMen om man har yoghurt/fil/mjölk först så stänker det väl när man har i flingorna?
Ja jag minns att corn flakes hamnar överalltYoghurt och fil är nog att föredra då ( och alltid) samt inte hälla för fort hehe
Längesedan jag åt men skvättning var inte ett problem men att inte hälla cornflakes överallt från paketet var![]()
Nä, du står ju inte på en stege och släpper cornflakespaketet ner i tallriken? Du skakar ner innehållet ur påsen tills du är nöjd med mängden, nära tallriken = ingen splash och inga cornflakes annat än i tallriken.Ja jag minns att corn flakes hamnar överalltYoghurt och fil stänker nog mindre men mjölk osm någon skrivit borde bli splash av
![]()
*Går genast ner från stegen*Nä, du står ju inte på en stege och släpper cornflakespaketet ner i tallriken? Du skakar ner innehållet ur påsen tills du är nöjd med mängden, nära tallriken = ingen splash och inga cornflakes annat än i tallriken.![]()
Proffsigt! Står det kanske cornflakes på burken till och med?Cornflakes måttas med plastsked ned i den i tallriken redan väl avvägda portionen med fil , cornflakesen såklart från sin metallburk avsedd för cornflakeslagring, inget klättrande på stegar eller ösande från plastpåsar i kartonger. Så det så.![]()