mizz_beauty
Trådstartare
Sv: Connemara - hingstvalstrÅd infÖr 2009
Jag lägger in sto nummer två nu. Henne har jag ingen aning om vem jag ska använda. Tanken var ju att Rod skulle vara kvar här ett tag och de skulle producera flera syskon till smulan. Men, men.
Janville
f: 92, skm (enl uppg gbr - ska kolla upp det nu när vi gör dna-test) 145cm
e Westside Fred u Aran Delight ue Aran Flight
Hon har tävlat framgångsrikt både på Irland och i Sverige med vinster tom LA, startad MSV. Vi har ju inte ridit henne något direkt men hon har tre bra gångarter.
Jag söker en hingst:
* som antingen har hopphärstamning eller lämnat såna avkommor
* bra gångarter också såklart.
* inte har gulanlag
Hon har i år Roderics sista avkomma vid sidan. En söt donna med utstrålning. Lätt att handskas med och väldigt social. Det ska bli kul att se vad det blir av henne i framtiden.
Jag lägger in sto nummer två nu. Henne har jag ingen aning om vem jag ska använda. Tanken var ju att Rod skulle vara kvar här ett tag och de skulle producera flera syskon till smulan. Men, men.
Janville
f: 92, skm (enl uppg gbr - ska kolla upp det nu när vi gör dna-test) 145cm
e Westside Fred u Aran Delight ue Aran Flight
Hon har tävlat framgångsrikt både på Irland och i Sverige med vinster tom LA, startad MSV. Vi har ju inte ridit henne något direkt men hon har tre bra gångarter.
Jag söker en hingst:
* som antingen har hopphärstamning eller lämnat såna avkommor
* bra gångarter också såklart.
* inte har gulanlag
Hon har i år Roderics sista avkomma vid sidan. En söt donna med utstrålning. Lätt att handskas med och väldigt social. Det ska bli kul att se vad det blir av henne i framtiden.