Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med absolut största sannolikhet avlivning imorgon, har redan ringt och förvarnat Lantbrukstjänst om att jag kommer ringa dem tidigt. Haft hästen i 16 år, har hans namn intatuerat mitt på bröstet.
Här snöar det på längden och tvären.. inatt skall det vara +5..... har redan ringt polisen... pga idioter.....Gick ut en sväng med vovve, och fyllde på i pannan.
Det blåser, och snöar små vassa iskorn
Brr
Åhå, det går alltså?!Äntligen lärt mig att säga ifrån och sätta gränser. man kan lära antika hundar att sitta,.
Har precis mailat tillverkaren av min dator. Just nu är det mystiska datorproblemet lite extra crazy, och jag börjar tröttna på den.
Har liksom spenderat minst 100 timmar till att lösa problemen och fått hjälp av kompisar som är datorkunniga till tusen, ingen fattar något. Nu får det här bli sista försöket på den här datorn och funkar inte det måste jag nog köpa en ny pissedyr trots att det verkligen inte borde behövas.
Japp det går.Åhå, det går alltså?!
Då ska jag göra ett försök imorgon när jag får besökare...
Vad är det i livet som gör det tråkigt?Tar paus från läsningen, och känner att mitt liv är tråkigt trots att det egentligen händer en massa saker.
Nä, nu har jag undrat länge nog! Vad är sommarsallad med tillbehör?Fick sällskap av älsklingen till stallet idag; fixade boxen och så fick det bli 10 min skritt på lina ikväll; äntligen dags att börja kunna sätta igång pållan så smått igen . Häst verkade tycka att hon har vilat väl länge nu då hon fyrade av ett bocksprång och jag fick flera gånger ta ner henne till skritt då ju ridbanan var frusen, jättetråkig matte tyckte säkert pållan min . Sen tyckte hon att det var väldigt bråttom att husse släppte in henne i boxen till maten . På vägen hem vi åkte förbi pizzerian och tog med fredagsmat; sommarsallad med tillbehör och Fanta exotic var inte fel .
Isbergssallad, tomat, gurka, majs, skinka, räkor, ost och ananas samt pizzeriaägarens egna sååååå goda rhode Island och så pizzabröd .Nä, nu har jag undrat länge nog! Vad är sommarsallad med tillbehör?
Bara det vanliga vardagliga med att vara människaVad är det i livet som gör det tråkigt?
Ja det kan vara trist. jag kom ut som trans (äntligen) så jag har inte haft det tråkigt.Bara det vanliga vardagliga med att vara människa
Hur gick det?Ja det kan vara trist. jag kom ut som trans (äntligen) så jag har inte haft det tråkigt.
om jag mådde bättre skulle jag stöka till helgen för mig.