CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis mailat tillverkaren av min dator. Just nu är det mystiska datorproblemet lite extra crazy, och jag börjar tröttna på den.
Har liksom spenderat minst 100 timmar till att lösa problemen och fått hjälp av kompisar som är datorkunniga till tusen, ingen fattar något. Nu får det här bli sista försöket på den här datorn och funkar inte det måste jag nog köpa en ny pissedyr trots att det verkligen inte borde behövas. :cautious:

Vad är problemen med den? Har garantin gått ut?

Sambon har gjort ett enormt misstag. Råkade yttra att vi borde börja med yoga. Jag kontrade med "kör 30 dagar själv, sen är jag med!", Gick in på TV:n, hittade åt 30 dagar yoga med Adrienne och la till det i spellistan. Nu inväntar jag vad som kommer hända. 😎 Bring it on!

Fick sällskap av älsklingen till stallet idag; fixade boxen och så fick det bli 10 min skritt på lina ikväll; äntligen dags att börja kunna sätta igång pållan så smått igen 😊. Häst verkade tycka att hon har vilat väl länge nu då hon fyrade av ett bocksprång och jag fick flera gånger ta ner henne till skritt då ju ridbanan var frusen, jättetråkig matte tyckte säkert pållan min 😅. Sen tyckte hon att det var väldigt bråttom att husse släppte in henne i boxen till maten 😄. På vägen hem vi åkte förbi pizzerian och tog med fredagsmat; sommarsallad med tillbehör och Fanta exotic var inte fel 😋.

Fick sällskap av älsklingen till stallet idag; fixade boxen och så fick det bli 10 min skritt på lina ikväll; äntligen dags att börja kunna sätta igång pållan så smått igen 😊. Häst verkade tycka att hon har vilat väl länge nu då hon fyrade av ett bocksprång och jag fick flera gånger ta ner henne till skritt då ju ridbanan var frusen, jättetråkig matte tyckte säkert pållan min 😅. Sen tyckte hon att det var väldigt bråttom att husse släppte in henne i boxen till maten 😄. På vägen hem vi åkte förbi pizzerian och tog med fredagsmat; sommarsallad med tillbehör och Fanta exotic var inte fel 😋.
Nä, nu har jag undrat länge nog! Vad är sommarsallad med tillbehör? 😅

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: Exile
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 045
Senast: Migo
·
  • Låst
Hemmet Ett barn har krossat en snäcka på mitt bord med en vaxduk. Föräldern har försökt städa men det är snigelsmet över en stor del av duken...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 100
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar