Tranan
Trådstartare
Utav min släkt! jag ska vara glad om de pratar med mig på en månad!Hur gick det?
Hoppas du blev accepterad!
Så jag tror inte det. Mina nära vänner har accepterat det och det är vad jag bry mig om.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Utav min släkt! jag ska vara glad om de pratar med mig på en månad!Hur gick det?
Hoppas du blev accepterad!
Vad är det för vin?Dricker dessertvin från 1985. Gott! Väntar på att partner ska komma hem. Hon stack iväg och tog en akut narkos på jobbet men bör vara hemma när som helst.
Snöstorm ute, kunde knappt se något när jag gick med hundarna nyss
Det är detta men årgång 1985 https://www.systembolaget.se/produkt/vin/gerard-bertrand-838102/ Tror tyvärr 1985:an är slut. Jag köpte på mig 6 flaskor för 3 år sedan. Alla flaskor var helt dammiga, hade nog stått på bolagshyllan länge Så knäckig och god smak, inte alls sliskigt söt utan tvärt om. Riktigt prisvärt dessutom. 2004 är säkert också god!Vad är det för vin?
Den verkar riktigt god!Det är detta men årgång 1985 https://www.systembolaget.se/produkt/vin/gerard-bertrand-838102/ Tror tyvärr 1985:an är slut. Jag köpte på mig 6 flaskor för 3 år sedan. Alla flaskor var helt dammiga, hade nog stått på bolagshyllan länge Så knäckig och god smak, inte alls sliskigt söt utan tvärt om. Riktigt prisvärt dessutom. 2004 är säkert också god!
har denna flaska som väntar på mig när jag får ta såna varor!Det är detta men årgång 1985 https://www.systembolaget.se/produkt/vin/gerard-bertrand-838102/ Tror tyvärr 1985:an är slut. Jag köpte på mig 6 flaskor för 3 år sedan. Alla flaskor var helt dammiga, hade nog stått på bolagshyllan länge Så knäckig och god smak, inte alls sliskigt söt utan tvärt om. Riktigt prisvärt dessutom. 2004 är säkert också god!
Tack för svar! Nu slipper jag fundera mer på det...Isbergssallad, tomat, gurka, majs, skinka, räkor, ost och ananas samt pizzeriaägarens egna sååååå goda rhode Island och så pizzabröd .
Grattis! Det var starkt gjort.Ja det kan vara trist. jag kom ut som trans (äntligen) så jag har inte haft det tråkigt.
om jag mådde bättre skulle jag stöka till helgen för mig.
Tackar, Men det har gjort mig skit lycklig. Jag är så trött men kan inte sova.Grattis! Det var starkt gjort.
Hihi . Men är nog inget som finns på alla pizzerior nej..Alla har ju mycket olikaTack för svar! Nu slipper jag fundera mer på det...
Ja, det där är nog en egen variant.Hihi . Men är nog inget som finns på alla pizzerior nej..Alla har ju mycket olika
Men det lät gottJa, det där är nog en egen variant.
Blev ett samtal till. Sedan blinkade det blått ordentligt... hoppas de fick böter för snön på fönstren.....Här snöar det på längden och tvären.. inatt skall det vara +5..... har redan ringt polisen... pga idioter.....
Så fruktansvärt sorgligt.Med absolut största sannolikhet avlivning imorgon, har redan ringt och förvarnat Lantbrukstjänst om att jag kommer ringa dem tidigt. Haft hästen i 16 år, har hans namn intatuerat mitt på bröstet.
Kortfattat fryser bilden men ljud fungerar (även voip). Sen dör ljudet och allt man kan göra är att stänga av på knappen.Vad är problemen med den? Har garantin gått ut?