CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittade min viktiga medicin på ett apotek ganska nära. Den är slut hos leverantör så vad jag ska göra när den här laddningen tar slut vete katten. Kanske finns det nån annan medicin som också funkar.
Det är då själva den att livsviktiga mediciner tillåts ta slut.
 
Har precis mailat tillverkaren av min dator. Just nu är det mystiska datorproblemet lite extra crazy, och jag börjar tröttna på den.
Har liksom spenderat minst 100 timmar till att lösa problemen och fått hjälp av kompisar som är datorkunniga till tusen, ingen fattar något. Nu får det här bli sista försöket på den här datorn och funkar inte det måste jag nog köpa en ny pissedyr trots att det verkligen inte borde behövas. :cautious:
 
Galen dag på jobbet 😅 typ 15 minuter rast totalt + jobbade över 3,5 timmar. Galet, men riktigt kul, intressant och utvecklande. Tur att inte alla dagar är såhär! Lite onödigt att det råkade vara en fredag men slutresultatet blir nog riktigt bra! Synd att jag jobbar statligt och inte kan gulla till mig betydligt högre lön pga bra jobb 🤪
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Hemmet Ett barn har krossat en snäcka på mitt bord med en vaxduk. Föräldern har försökt städa men det är snigelsmet över en stor del av duken...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 088
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 663
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 710
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 446
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp