Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vaddå "Söta Säter" är det väl inget fel på?
Åt en vid 14 igenEn? Det är väl inget!
Helt normalt!Åt en vid 14 igen
Beklagar verkligenMed absolut största sannolikhet avlivning imorgon, har redan ringt och förvarnat Lantbrukstjänst om att jag kommer ringa dem tidigt. Haft hästen i 16 år, har hans namn intatuerat mitt på bröstet.
Värsta beslutet att fatta.Med absolut största sannolikhet avlivning imorgon, har redan ringt och förvarnat Lantbrukstjänst om att jag kommer ringa dem tidigt. Haft hästen i 16 år, har hans namn intatuerat mitt på bröstet.
Det trodde jag ju helt klart.Det var kanske inte den jag tänkte på...
Haha Känner lite likadant. Det enda jag gör är att vakna med Whippishen och laga pannkakorKänns som att jag bara äter och sover/vaknar i den här tråden.
Nu ska jag äta en smörgås tror jag. Ev lite rester. Ska fixa iordning matlådor av resterna jag fick med från jobbet som jag glömt står i hallen iaf.
BeklagarMed absolut största sannolikhet avlivning imorgon, har redan ringt och förvarnat Lantbrukstjänst om att jag kommer ringa dem tidigt. Haft hästen i 16 år, har hans namn intatuerat mitt på bröstet.
Sambon kom in vi gick hem. Jag testade min nyckel 2 ggr gick det inte att rucka låset 3 ggn kärvade det sedan fungerar det...Sitter hos svågern efter att är utelåst i mitt hem.... nyckeln fungerar inte...
Låter som ni bhöver köpa nytt lås!Sambon kom in vi gick hem. Jag testade min nyckel 2 ggr gick det inte att rucka låset 3 ggn kärvade det sedan fungerar det...
Mmm vi pratade om det för ett par år sedan men då gick problemet över..... nu kanske vi måste skall börja med låsolja....Låter som ni bhöver köpa nytt lås!