Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min frukost bestod av Zingo, en påse Tweek och två proteinbars.Om jag åt en glass klockan 10? Svar ja.
Jag har ju bott och arbetat i Sollefteå. De har en olycklig vana att välja slogans som inte känns helt genomtänkta.Försöka går ju
Tack känns superVälkommen tillbaka hem till Östergötland
En snubbe på webbkursen sitter och dricker öl
Undrar om han har missat att stänga av kameran
Jag har ju bott och arbetat i Sollefteå. De har en olycklig vana att välja slogans som inte känns helt genomtänkta.
Det har varit möten och resor hela veckan. Jag har knappt ens hunnit titta in här i veckan. Men nu j-r har jag snart handlagt veckans sista ärende. Resten av eftermiddagen ska jag nu ta långpromenad med hund, baka en focaccia, dricka ett glas vin, lyssna på hårdrock och dammsuga. Inte nödvändigtvis i den ordningen.
Härligt!Tack känns super
Jag åt lite potatis enslev köttbullar några prinskorvar och mycket grisarsle (bscon)... mätt fortfarandeMin frukost bestod av Zingo, en påse Tweek och två proteinbars.
Trevligt sätt att börja dagen.
Ja, om jag måste prioritera bort något så blir det nog just den punkten som kommer att få stryka på foten. Dammet ligger kvar till imorn men ett odrucket glas vin kommer att förbli odrucket.Jag hade strukit det sista
Ja, om jag måste prioritera bort något så blir det nog just den punkten som kommer att få stryka på foten. Dammet ligger kvar till imorn men ett odrucket glas vin kommer att förbli odrucket.