CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vill ni höra om världens sämsta bilverkstad? Pappa skulle hämta vårt nya matsalsbord igår, och passade på att låna ett släp så att han även kunde köra lite saker till sin arbetsplats innan. Sagt och gjort, släpet är fullt med saker och han backar fram bilen och ska fälla ut dragkroken. Hör bara en duns, går bak och kollar vad som är fel. Ser ingenting. Testar igen, en ny duns. Tittar, plåten har blivit bucklig, han säger att det ser ut som en alien som försöker ta sig ut bakom plåten.

Han blev påkörd bakifrån för en tid sedan och haft bilen inne på verkstad för att laga. De har satt plåt där dragkroken ska fällas ut 😅
Men jösses!
 
Vill ni höra om världens sämsta bilverkstad? Pappa skulle hämta vårt nya matsalsbord igår, och passade på att låna ett släp så att han även kunde köra lite saker till sin arbetsplats innan. Sagt och gjort, släpet är fullt med saker och han backar fram bilen och ska fälla ut dragkroken. Hör bara en duns, går bak och kollar vad som är fel. Ser ingenting. Testar igen, en ny duns. Tittar, plåten har blivit bucklig, han säger att det ser ut som en alien som försöker ta sig ut bakom plåten.

Han blev påkörd bakifrån för en tid sedan och haft bilen inne på verkstad för att laga. De har satt plåt där dragkroken ska fällas ut 😅

Snacka om "Hur tänkte ni där?"-moment! :rofl:
 
Är på jobbet och längtar hem. Kroppen i allmänhet och nacken i synnerhet skriker ajajaj idag. Men bara 1,5 timme kvar, sen är det helg :up:
Dessutom fick jag en tid "redan" om en månad i grannlänet, till skillnad mot 10 månaders väntetid i mitt län, på att få MR på nacke och nackrygg ;)
Sen får vi se vad det kan bli för hjälp som är lämplig :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Hemmet Ett barn har krossat en snäcka på mitt bord med en vaxduk. Föräldern har försökt städa men det är snigelsmet över en stor del av duken...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 088
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 663
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 711
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 446
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp