Läsa en stund innan det är dags att försöka sova trots stormen som drar i huset....!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt av landet risken går hitåt kanske (Oxelösund),hoppas inte och hoppas du slipper det snart.Bor 3 mil utanför Örebro
Det får bli dyr chokladglass, helt enkelt? Det är i alla fall vad jag sitter och väntar på just nuHar samlat ihop allt som ska tvättas imorgon, eller ja, allt utom filtarna i soffan. Tänker ta dem också men eftersom det inte får plats i första omgången tvätt så kan jag vänta till efter frukost med det. Kommer bli typ 6 tvättmaskiner totalt... Ser inte fram emot det, men det ska bli så skönt att få det avklarat! Funderar på om jag ska unna mig dyr glass som belöning sedan, eller om jag ska köpa choklad. Ska försöka att inte köpa både choklad och glass iaf, för det blir lite väl dyrt
Bra plan! Vilken glass är det du väntar på? Jag är ju löjligt förtjust i Ben & Jerrys chokladglassar...Det får bli dyr chokladglass, helt enkelt? Det är i alla fall vad jag sitter och väntar på just nu
Jag och katten har hela natten haft kramkalas men nu måste jag gå upp. Orättvist!