CLXXI Vad gör vi?

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Oj, det ska ju blÄsa rÀtt rejÀlt ikvÀll, upptÀckte jag nu. Vi Àr ju inte i omrÄdet dÀr ovÀdret ska dra fram, men tydligen kan vi fÄ vindbyar pÄ 18 m/s i natt.... O_o Sitter och funderar pÄ om vi har nÄgot ute som mÄste in?
 
KÀnner att l7vsandan börjar Äterkomma.
Lagat mat, tÀnt I brasan och sitter nu i soffan och lyssnar pÄ vinden som viner utanför. Hundarna ligger nÀstan pÄ mig och slappar de med
Har tagit en cider till maten. Sambons favorit. KÀndes rÀtt
KvĂ€llens outfit đŸ€ŁđŸ‘Œ
 

Bifogade filer

  • 20230209_200603.webp
    20230209_200603.webp
    77,4 KB · Visningar: 82
Varit pÄ Ärsmöte och Àtit den traditionella hembakade semlan.
Hemma igen och hamnade i Ärets första hagelstorm Nollgradigt ute men det blÄser rejÀlt.

TÀnde i pannan för sÀkerhets skull trots att det Àr rejÀlt varmt fortfarnde. MisstÀnker att blÄsten kommer att kyla huset inatt.
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

  • LĂ„st
Hemmet Ett barn har krossat en snÀcka pÄ mitt bord med en vaxduk. FörÀldern har försökt stÀda men det Àr snigelsmet över en stor del av duken...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 088
Senast: Mineur
·
KlÀder & Bli fin Ja, ingen har vÀl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 663
Senast: Enya
·
  • LĂ„st
Tjatter Jag har stÀdat halva dagen och var sedan till sÀrbon pÄ jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igÄr pÄ TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 714
Senast: Mia_R
·
Kropp & SjĂ€l Jag kĂ€kar frukost vid 04, den bestĂ„r av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med stĂ€d. NĂ€r jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 447
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

  • TriangelmĂ€rkt hĂ€st i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp