CLXXI Vad gör vi?

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Oj, det ska ju blÄsa rÀtt rejÀlt ikvÀll, upptÀckte jag nu. Vi Àr ju inte i omrÄdet dÀr ovÀdret ska dra fram, men tydligen kan vi fÄ vindbyar pÄ 18 m/s i natt.... O_o Sitter och funderar pÄ om vi har nÄgot ute som mÄste in?

KÀnner att l7vsandan börjar Äterkomma.
Lagat mat, tÀnt I brasan och sitter nu i soffan och lyssnar pÄ vinden som viner utanför. Hundarna ligger nÀstan pÄ mig och slappar de med
Har tagit en cider till maten. Sambons favorit. KÀndes rÀtt
KvĂ€llens outfit đŸ€ŁđŸ‘Œ

Bifogade filer

• 20230209_200603.webp
    20230209_200603.webp
    77,4 KB · Visningar: 82
Varit pÄ Ärsmöte och Àtit den traditionella hembakade semlan.
Hemma igen och hamnade i Ärets första hagelstorm Nollgradigt ute men det blÄser rejÀlt.

TÀnde i pannan för sÀkerhets skull trots att det Àr rejÀlt varmt fortfarnde. MisstÀnker att blÄsten kommer att kyla huset inatt.

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte ivÀg pÄ nÄgot i Är. Men vad ska jag göra för mat? Vi Ät pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag pÄ egen hand nÀr sambon jobbar. Vad hittar man pÄ dÀr uppe tro...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: Exile
·
Tjatter Jag har bestÀllt ett mjukisdjur som kallas kÀrleksuttern. Det Àr alltsÄ ett mjukisdjur för vuxna som sover dÄligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 049
Senast: Migo
·
  • LĂ„st
Hemmet Ett barn har krossat en snÀcka pÄ mitt bord med en vaxduk. FörÀldern har försökt stÀda men det Àr snigelsmet över en stor del av duken...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 100
Senast: Mineur
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud