CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mumsar på mellanmål (riskaka med nötsmör och skivat äpple :d) och slösurfar på Buke en stund innan det är dags att ta tag i de sista av dagens arbetsuppgifter. Har känt mig extremt låg och slutkörd på alla fronter den här veckan, på ett sätt så att jag nästan började bli orolig, men idag börjar det äntligen kännas lite lättare att finnas till. Det hjälper säkert att det vankas lyxmiddag ikväll, alltihop på tema "gratis är gott" :D Makens chef ringde honom häromdagen och sa något i stil med "du har jobbat så himla bra de senaste månaderna, boka ett bord på er favoritrestaurang och gå ut och njut av lite goda drinkar och mat tillsammans så betalar vi". Så himla fint av honom, vi har verkligen fantastiska chefer både jag och maken! Ska bli himla härligt att piffa till sig lite extra och gå ut och unna oss lite extra lyxig vardagslyx 😊
 
Mumsar på mellanmål (riskaka med nötsmör och skivat äpple :d) och slösurfar på Buke en stund innan det är dags att ta tag i de sista av dagens arbetsuppgifter. Har känt mig extremt låg och slutkörd på alla fronter den här veckan, på ett sätt så att jag nästan började bli orolig, men idag börjar det äntligen kännas lite lättare att finnas till. Det hjälper säkert att det vankas lyxmiddag ikväll, alltihop på tema "gratis är gott" :D Makens chef ringde honom häromdagen och sa något i stil med "du har jobbat så himla bra de senaste månaderna, boka ett bord på er favoritrestaurang och gå ut och njut av lite goda drinkar och mat tillsammans så betalar vi". Så himla fint av honom, vi har verkligen fantastiska chefer både jag och maken! Ska bli himla härligt att piffa till sig lite extra och gå ut och unna oss lite extra lyxig vardagslyx 😊
Men så fint!
 
Hemma efter bästa jobbdagen på länge!

Dagen började med att kollegan hade skrivit mitt namn på ett diktat och samtidigt dikterat en massa andra saker jag väntat på! I två av diktaten tackade hon mig för allt jag gör för henne (tur jag skriver dem själv :o ) samt att jag skulle ringa så vi kunde fixa en särskild remiss tillsammans.

Ringde och vi fick det gjort samt lite annat.
Hon såg nog mest allt annat som låg kvar, men jag sa att vi fick ju rensat bort en massa saker!

Så himla nöjd! Och så skönt med en fin dag denna hemska PMS-vecka!

Resten av dagen flöt på bra med roliga saker att göra och trevliga samtal - fick skratta lite också!


Och allt detta utan fjärilar i magen, bara glad över min och kollegans fina samarbete 🥰
 
Stort grattis på födelsedagen @lil-sis!

2ea2466dbaf84ae5da1056fd2b70e761--pony-style-novelty-cakes.jpg


En Thelwell-ponny :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Hemmet Ett barn har krossat en snäcka på mitt bord med en vaxduk. Föräldern har försökt städa men det är snigelsmet över en stor del av duken...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 088
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 663
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 714
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 447
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp