Fortfarande inte ringt chefen, men hört av mig till min psykolog och bett hen ringa mig iaf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hehe antagligen inte . En kund i kassan där jag jobbade i somras frågade om jag är från småland då han inte tyckte jag pratade så överdrivet östgötskt. Nej, infödd i östergötland men har rötter från småland så helt fel ute var han ju ickeTror ingen någonsin skulle kunna gissa fel på min dialekt
Har du en vettig chef skulle jag inte tro du ställt till för sig som så- är väl om du flydde hem pga panikångest som kanske gör att du får svårt mentalt att gå tillbaka tänker jag? .Började må riktigt kasst på jobbet och var nära en panikattack, så skrev till chefen och flydde hemåt. Stabilt.
Nu måste jag gråta klart och sedan ringa chefen och förklara mig. Fan, vad jag har ställt till det för mig nu.
Men du - om du plötsligt börjat må illa, få smärtor etc. Då hade du väl gått hem?Började må riktigt kasst på jobbet och var nära en panikattack, så skrev till chefen och flydde hemåt. Stabilt.
Nu måste jag gråta klart och sedan ringa chefen och förklara mig. Fan, vad jag har ställt till det för mig nu.
Men alltså. Varför? Du mår ju uppenbarligen skit av detta. Hur länge ska du plåga dig? Bara av välmening .Chefen låter mig inte vara ens när jag är på utbildning.
Han tvingade nyss min kollega att ringa mig, för en grej jag inte ens har någon aning om eftersom det är chefen som sitter på informationen. Anledningen? "Hon SKA ALLTID svara på telefonen oavsett"
Resultatet blev att jag missade 30 minuter av utbildningen, snacka om att skicka pengar i sjön.
Har nu tjafsat med chefen via sms för att försöka få honom att förstå att det han säger är orimligt och att han betett sig orimligt den här veckan. Försökt vara så saklig som möjligt men nope. Blev hotad mellan raderna med arbetsvägran (igen) och nu har jag världens spänningshuvudvärk.
Frågan är hur länge jag orkar med honom, mitt jobb är fantastiskt på så många sätt, men hur får man bort en chef? Blir så ledsen och frustrerad.
Chefen låter mig inte vara ens när jag är på utbildning.
Han tvingade nyss min kollega att ringa mig, för en grej jag inte ens har någon aning om eftersom det är chefen som sitter på informationen. Anledningen? "Hon SKA ALLTID svara på telefonen oavsett"
Resultatet blev att jag missade 30 minuter av utbildningen, snacka om att skicka pengar i sjön.
Har nu tjafsat med chefen via sms för att försöka få honom att förstå att det han säger är orimligt och att han betett sig orimligt den här veckan. Försökt vara så saklig som möjligt men nope. Blev hotad mellan raderna med arbetsvägran (igen) och nu har jag världens spänningshuvudvärk.
Frågan är hur länge jag orkar med honom, mitt jobb är fantastiskt på så många sätt, men hur får man bort en chef? Blir så ledsen och frustrerad.
Det är så svårt när man verkligen gillar allt annat, och när chefen har någon månad då och då när han är helt okej att jobba för.Men alltså. Varför? Du mår ju uppenbarligen skit av detta. Hur länge ska du plåga dig? Bara av välmening .
Jag kommer att kontakta HR, igen, blir 5e gången på 2 år. Jag har ju tidigare kontaktat hans chef men hon har slutat och nya kommer i mars.Koppla in facket. Kan du gå över huvudet till hans chef? Det är klockrent arbetsmiljöproblem. Kram.
Men vill du lägga så mycket av din motståndskraft på detta? Även om du har den liksom.Det är så svårt när man verkligen gillar allt annat, och när chefen har någon månad då och då när han är helt okej att jobba för.
Sen beror det också på min egen motståndskraft. Just nu är den dålig, nästa vecka blir den nog bättre osv.
Drömmen hade ju varit att få byta chef. Jobbar ju ändå 40% för en annan chef, kan jag inte få jobba för henne i stället?
Jag kommer att kontakta HR, igen, blir 5e gången på 2 år. Jag har ju tidigare kontaktat hans chef men hon har slutat och nya kommer i mars.
Hehe antagligen inte . En kund i kassan där jag jobbade i somras frågade om jag är från småland då han inte tyckte jag pratade så överdrivet östgötskt. Nej, infödd i östergötland men har rötter från småland så helt fel ute var han ju icke
Jag är för tjurskallig, jag vet. Konstant mot strömmen av ren tjurskallighet för ingen ska minsann det och det, och den personen ska minsann inte få stoppa mig osv, den personen ska inte bryta ner mig jag bryter ner hen. Hela livet, ända sedan jag var pytteliten.Men vill du lägga så mycket av din motståndskraft på detta? Även om du har den liksom.
VaIoförsig så har man ju fått hört x antal ggr att man pratar norska
Jo absolut, jag älskade mitt jobb och det gjorde ont att se hur ledsna mina gamla raringar blev över att jag skulle försvinna från deras liv men jag var tvungen för att inte gå under, var rädd om dig!Det är så svårt när man verkligen gillar allt annat, och när chefen har någon månad då och då när han är helt okej att jobba för.
Sen beror det också på min egen motståndskraft. Just nu är den dålig, nästa vecka blir den nog bättre osv.
Drömmen hade ju varit att få byta chef. Jobbar ju ändå 40% för en annan chef, kan jag inte få jobba för henne i stället?
Jag kommer att kontakta HR, igen, blir 5e gången på 2 år. Jag har ju tidigare kontaktat hans chef men hon har slutat och nya kommer i mars.