Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har dialektgissningstävling på distansutbildningen. Ingen kan gissa var jag är från.
De har gissat Umeå, Gävle, Gällivare, Hudriksvall, och att jag flyttat från Falun när jag var väldigt ung.
Andas! Alla kan plötsligt må dåligt och behöva åka hem. Du har inte ställt till det, har du en vettig chef kommer den bara önska dig bättring och att du snart är tillbaka på jobbet.Började må riktigt kasst på jobbet och var nära en panikattack, så skrev till chefen och flydde hemåt. Stabilt.
Nu måste jag gråta klart och sedan ringa chefen och förklara mig. Fan, vad jag har ställt till det för mig nu.
Det är okej att åka hemåt om man mår dåligt, både fysiskt och psykisktBörjade må riktigt kasst på jobbet och var nära en panikattack, så skrev till chefen och flydde hemåt. Stabilt.
Nu måste jag gråta klart och sedan ringa chefen och förklara mig. Fan, vad jag har ställt till det för mig nu.
Inte konstigare än att gå hem om man plötsligt blivit dålig efter en lunch från ett ofräscht kök.Började må riktigt kasst på jobbet och var nära en panikattack, så skrev till chefen och flydde hemåt. Stabilt.