CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jobbar på med årsbokslut och jag tycker sånt här är väldigt roligt :) Men blir skönt med en paus från datorn sen och ta en ridtur. Blåser dock storm, typ. Men det regnar iallafall inte längre som det gjorde i morse.
 
Går i skogen, mest för att slippa bullret från grannen. Han har tillstånd att bullra 50 dB. Nu låter det mellan 65 och 80. Står inte ut att vara utomhus så jag har rymt hemifrån.

Väldigt glad att snön är borta såjag ser isen. Häromdagen gick jag länga en åkerkant. Såg inte isen under snön och stöp sidlänges. Insåg när jag skulle resamig att det var en stor isfläck. Fick krypa baklänges tillsjag kom till gräset.
Fri insyn från byarna omkring. Undrar vad de tänkte när de såg en tant krypa omkring med ett vitt ludd studsande runt. :rofl::rofl::D
 
Det rekommenderade brevet som stressade mig var underlaget för arvskiftet för pappa så inget att bekymra sig över.

Tyckte nara det blev jobbigt.

Tog sovmorgon tills klockan 8 och vart på jobbet vid 10. Blodsockret har inte hållt direkt bra på mornarna så är ganska trött.

Så nu är jag på jobbet och försöker få ihop tankarna. På lördag morgon åker jag till stockholm och hälsar på sysslingen för att få lite avkoppling.

Blir nog en bra dag ändå det här
 
Började må riktigt kasst på jobbet och var nära en panikattack, så skrev till chefen och flydde hemåt. Stabilt.
Nu måste jag gråta klart och sedan ringa chefen och förklara mig. Fan, vad jag har ställt till det för mig nu. ☹️
Andas! Alla kan plötsligt må dåligt och behöva åka hem. Du har inte ställt till det, har du en vettig chef kommer den bara önska dig bättring och att du snart är tillbaka på jobbet.

Hoppas du snart mår bättre!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Hemmet Ett barn har krossat en snäcka på mitt bord med en vaxduk. Föräldern har försökt städa men det är snigelsmet över en stor del av duken...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 088
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 668
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 720
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 448
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Bästa råttgiftet?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp