CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gått en promenad, rätt skönt. Nu ska jag värma lite mat och sen kanske baka kakor om jag orkar 😅

De ”tjatar” på mig och min närmaste kollega att vi måste vara med och se på en operation (eftersom vi jobbar på en kirurgklinik). Min kollega är mer på än mig, jag är lite rädd 🫣 Men nu har vi typ anmält oss och vår sköterska ska titta upp nåt bra… :nailbiting:

De pratade också om att vara med när patologen skär upp en tarm. Min kollega sa ”JA!” Men där gick min gräns, det behöver jag inte se 😂
 
Man ska aldrig bli för glad. Mina mystiska datorproblem har återuppstått och min pms hjärna har gjort att jag gråtit över att datorn inte funkar.
Samtidigt har jag ringt spelkompisar över hela världen och inte en enda jävel har svarat för att hjälpa mig försöka förstå mina mystiska datorproblem.

Nu verkar den kommit över sina mystiska problem helt utan att jag gjort något i vanlig ordning. Fy fan vad less jag är på den här datorn och dess mystiska problem som ingen jag hittills träffat på lyckats lösa.
Nästan så jag vill köpa en ny men den här är bara 2 år och kostade liksom 30k, jag hade hoppats på att slippa köpa ny så snart.
 
Utan att spoila något...
Jag har på 2 timmar bankat skiten ur statyer, gått med i en underground organisation, duellerat, spenderat lång tid med att bara titta på hur de designat Hogwarts (det är riktigt bra) och FRAMFÖR ALLT klappat 7 katter :D

Upplever att det är lite hackigt här och där och i spegelbilder blir det i bland någon glitch där ett spjut plötsligt kommer ur spegelbilden och ballar ur överallt. Men det är allt jag sett som varit konstigt och de kommer nog patcha bort det rätt snart.

Annars, kul combat. Kul karaktärer som jag ser fram emot att få lära känna, roliga pussel, jättefina miljöer och massor att upptäcka. :up:
Klappa katterna var ju jättemysigt. Klappat alla jag sett hittills. På ps5an spann dom genom högtalaren på kontrollen.😍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 738
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Hemmet Ett barn har krossat en snäcka på mitt bord med en vaxduk. Föräldern har försökt städa men det är snigelsmet över en stor del av duken...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 088
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 668
Senast: Enya
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
64 65 66
Svar
1 313
· Visningar
36 342

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp