CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jobbar hemifrån idag och tur är det. Ni skulle se hur jag ser ut. 4h våndande och vändande med lågt blodsocker., svettningar mm så står håret åt allla håll.
Har ett teams möte med chefen om en liten stund sen hoppar jag in i duschen får vi se om jag orkar åka in.
 
Testa barnvarianten. Den får jag köra med klarar inte heller när de är så starka.

Krya på dig
Ah god tanke, vad den vanliga vi hade hemma sen sist vi var sjuka förra året och sambon köpte hem halva apoteket typ för inget hjälpte- fick gå på nasonexen som ju eg är för allergier men den har jag tagit slut på (var ju inte mkt kvar).

tack!
 
Testa barnvarianten. Den får jag köra med klarar inte heller när de är så starka.

Krya på dig
+1 på den.

Jag blev utan min favorit när de tog bort spädbarnsvarianten, den var perfekt mild och effektiv som tusan. Nu har jag vant mig vid barnvarianten men den är egentligen helt onödigt stark och brännig. Otrivin har jag provat en enda gång och fy fan, ont hela kvällen så man inte ens fick känna lättnaden över att täppan försvann.
 
+1 på den.

Jag blev utan min favorit när de tog bort spädbarnsvarianten, den var perfekt mild och effektiv som tusan. Nu har jag vant mig vid barnvarianten men den är egentligen helt onödigt stark och brännig. Otrivin har jag provat en enda gång och fy fan, ont hela kvällen så man inte ens fick känna lättnaden över att täppan försvann.
Duttade superförsiktigt igår och det räckte fast jag var toktäppt så jag fick sova hela natten! Idag "råkade" jag ta en dusch och ja det kändes så som sambon sagt...Fattar inte hur vissa kan bli beroende av dessa och använda dem konstant!
 
Är helt fascinerad av hur dålig vården kan vara ibland.
Kontaktar min läkare. Får höra att läkarna avslutat mitt ärende (som de var mitt uppe i tidigare) för att de inte fått svar från mig. De hade inte ens gjort något som helst kontaktförsök. När jag påpekade det för dem så blev de förvirrade, pratade med chefen och så fick jag höra att de skulle höra av sig igen, senast i fredags och de hade satt "prio-markering" på mitt ärende så att det verkligen skulle gå så snabbt som möjligt.

Idag hör de av sig. Inte via telefonsamtal, utan meddelande som förvisso går att svara på, men där det står att de läser mitt svar "inom en månads tid". Och, för att göra det hela ännu roligare så verkar de ha glömt bort att de var mitt uppe i att hjälpa mig, nu undrar de mest vad de ska göra och varför. Igen. Som om man började på noll :banghead:

Jag måste försöka byta läkare/vårdcentral.
 
Utan att spoila något...
Jag har på 2 timmar bankat skiten ur statyer, gått med i en underground organisation, duellerat, spenderat lång tid med att bara titta på hur de designat Hogwarts (det är riktigt bra) och FRAMFÖR ALLT klappat 7 katter :D

Upplever att det är lite hackigt här och där och i spegelbilder blir det i bland någon glitch där ett spjut plötsligt kommer ur spegelbilden och ballar ur överallt. Men det är allt jag sett som varit konstigt och de kommer nog patcha bort det rätt snart.

Annars, kul combat. Kul karaktärer som jag ser fram emot att få lära känna, roliga pussel, jättefina miljöer och massor att upptäcka. :up:
Det känns som en bra födelsedagspresent till mig själv alltså! Ska börja spana på om det går att fynda switch begagnat tills dess.
 
Alla provsvar såg bra ur, förutom sköldkörtelproverna som var lite all over the place vilket kan bero på att jag har haft återkommande virusinfektioner under några månader = nya prover ska tas igen när jag är (iaf någorlunda) frisk :up:
 
Vad har du för problem? Vi kollade på gårdagens kombination igår kväll utan problem.

Jag har Viaplay via mitt vanliga TV-abonnemang. Således vägrar jag givetvis betala flera hundra kronor bara för Viaplay vinter utan tittar på TV 6 via funktionen Kanaler.
Där ser gårdagen ut såhär:

20230207_211822.webp
 
Gick mig en sväng till affären i solen, reklamerade min vidriga Babybel och köpte mig en fryspizza:) Vidare till nästa affär där jag handlade mest strunt men även nedsatt kyckling som måste tillagas idag så får fundera på det! Nu blir det Home&Away och fryspizzan:heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 742
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Hemmet Ett barn har krossat en snäcka på mitt bord med en vaxduk. Föräldern har försökt städa men det är snigelsmet över en stor del av duken...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 088
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 677
Senast: Enya
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 326
· Visningar
36 677
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp