CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har som sagt varit ihop med en gamer så jag förstår hur det är när ett spel släpps även om jag är TOTALT ointresserad av spel :D Han försökte få mig att börja spela genom att ge mig första Tomb Raider-spelet men jag har inte tålamod med att spela :laugh:

Edit: Men givetvis gläds även jag med de som ser fram emot sådant. Jag är glad om andra är glada :up:
Haha men vilket kasst spel att försöka introducera någon till spel :rofl:
tl fr GG no cap :angel::p
 
Fick precis veta att Ica drar av bonuspoäng när man pantar burkar/flaskor. Eller ja, när man betalar med panten rättare sagt. De tar för givet att man köpt allt hos dem och det skulle i så fall gå jämnt upp, men alltså, inte sjutton köper jag allt på Ica? Däremot pantar jag ofta där för att de har smidig pantapparat nära parkering... Surt.
 
Fick precis veta att Ica drar av bonuspoäng när man pantar burkar/flaskor. Eller ja, när man betalar med panten rättare sagt. De tar för givet att man köpt allt hos dem och det skulle i så fall gå jämnt upp, men alltså, inte sjutton köper jag allt på Ica? Däremot pantar jag ofta där för att de har smidig pantapparat nära parkering... Surt.

Det har jag vetat sedan länge (men jag har iofs jobbat på ICA). Jag plockar alltid ut min pant i pengar, det får bli den reserv MSB tycker vi ska ha i kontanter.
 
Edit: Men givetvis gläds även jag med de som ser fram emot sådant. Jag är glad om andra är glada :up:
Absolut är det härligt när andra bli glada.

Men... låt bli att involvera mig i entusiasmen. Det jag entusiasmerar mig för tilltalar inte alltid andra så jag håller tyst till de som inte är intresserade.
Så låt mig vara ifred i mitt icke-spelande
 
Det har jag vetat sedan länge (men jag har iofs jobbat på ICA). Jag plockar alltid ut min pant i pengar, det får bli den reserv MSB tycker vi ska ha i kontanter.
Jag har aldrig jobbat i mataffär, så jag hade ingen aning :D Men, jag kommer nog börja göra så att jag helt enkelt handlar utan att använda medlemskapet de gånger jag betalar med pant... Kontanter är det ingen idé för mig att ha, jag tappar bort dem på nolltid :cautious:
 
Idiottäppt i näsan så får ta till Otrivin comp som känns ända ner i svalget för den är så stark och denna jäkla hosta. IGEN. Har ju redan ont i skallen som det är i bihålorna, varje hostning är inte skönare i skallen
😩
. Börjar bli riktigt less på allt vad infektioner heter nu!!
 
Jo, även visdomständer brukar komma fram om det blir bättre plats när man drar ut "grannen".
På barn får de ju ofta ta ut mjölktänder för att ge plats åt de riktiga tänderna. Så det är inte alls ovanligt att man drar ut tänder för att ge bättre plats åt andra.

Jag har tex tagit bort båda mina visdomständer i nedre käken av orsaken att det skulle vara lättare att borsta och motverka hål i tanden som sitter framför.
Som en bonus har nu visdomständerna i den övre käken kommit fram helt.
Intressant! Trodde/visste inte riktigt om det gällde visdomständerna med! Har ju överlag dålig koll på dem då jag saknar anlag för 3 av dem och den fjärde ligger under tandköttsytan :p
 
Idiottäppt i näsan så får ta till Otrivin comp som känns ända ner i svalget för den är så stark och denna jäkla hosta. IGEN. Har ju redan ont i skallen som det är i bihålorna, varje hostning är inte skönare i skallen
😩
. Börjar bli riktigt less på allt vad infektioner heter nu!!
Testa barnvarianten. Den får jag köra med klarar inte heller när de är så starka.

Krya på dig
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 742
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Hemmet Ett barn har krossat en snäcka på mitt bord med en vaxduk. Föräldern har försökt städa men det är snigelsmet över en stor del av duken...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 088
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 677
Senast: Enya
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 326
· Visningar
36 677
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp