Oj så synd att jag är klar med jobbet så här fem minuter innan skidskytte-vm börjar!
Ja, mycket tragiskt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj så synd att jag är klar med jobbet så här fem minuter innan skidskytte-vm börjar!
De affärer jag pantat i betalar ut max 10 kr kontant eller så måste man handla för pantkvittot.Det har jag vetat sedan länge (men jag har iofs jobbat på ICA). Jag plockar alltid ut min pant i pengar, det får bli den reserv MSB tycker vi ska ha i kontanter.
De affärer jag pantat på betalar ut max 10 kr kontant eller så måste man handla för pantkvittot.
Vet inte när det blev så men jag tror det kan ha varit när det började komma tiggare som pantade stora mängder ofta.
Lite konstigt på mitt närmaste Coop, där står att pga hygienskäl betalar de ut max 10 kr kontant. Vadå hygienskäl.
På en Hemköp såg jag en gång en man lösa in flera pantkvitton, tror han hade pantat 10 åt gången för att få max 10 kr/kvitto.
Är väl inte lika mycket pant som kommer in på små orter. Här om de alltid skulle betala ut kontant skulle ju växelkassan ta slut fortare.Inga problem att få ut kontanter här på bya-ICA.
Samma här gällande både coop och ica.Inga problem att få ut kontanter här på bya-ICA.
Till saken tillhör också att den var på verkstad i januari! Utan någon anmärkning
Suger hårt dock speciellt när det är två saker, varav en bara en vecka sedan. Suck!Besiktade min bil ua, med väldigt bra bromsverkan. 6 veckor senare rasade en bromstrumma.
Inget vare sig besiktningsman eller mek såg/märkte/kände av.
Shit happens liksom och ibland händer det plötsligt.
För mig blev det till att -efter den ua besiktningen- byta avgassystem, byta tank (den började läcka) och så byta bromstrumma då.Suger hårt dock speciellt när det är två saker, varav en bara en vecka sedan. Suck!