CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma från jobbet. Sitter i soffan med en kopp te och lite choklad. Idag kom en favoritkund in i butiken. En sån där person som alltid kommer in på gott humör, är otroligt trevlig osv. Visserligen är de flesta kunder jättetrevliga, men det är inte alla jag känner igen från gång till gång :D

När man fortsätter skriva på sin berättelse men måste sluta för att karaktärerna har det så mysigt så man själv börjar känna sig miserabel 🙃

Ska strax smaka en kaka, kanske ska sätta på antikrundan som var i min stad förra veckan men jag missade det!

Så sjukt trött på att behöva förklara hur jag mår och varför.
Kroppen har slitit ont länge nu och nu orkar inte kropp och knopp längre.
Så svårt att förklara för vissa.
"Det är väl bara att vila då" eller den här "ta lite mer smärtstillande så blir det bra"
Hmm för det har jag inte provat... alls

Jag gillar det nog ändå! :D
20230208_113824.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
230
Senast: Entourage
·
Tjatter Jag dricker inte vin, öl eller bubbel. Börjar tröttna på cider/alkoläsk. Så hit me med era drinkar. Ska vara hyfsat enkla och göra och...
2
Svar
21
· Visningar
673
Senast: Kaching
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Tjatter Detektivbuke hjälp mig! Igår fick jag ett julkort, det enda som står på är min adress. Ingen avsändare. Jag spricker nästan av...
Svar
10
· Visningar
840
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka