CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma från jobbet. Sitter i soffan med en kopp te och lite choklad. Idag kom en favoritkund in i butiken. En sån där person som alltid kommer in på gott humör, är otroligt trevlig osv. Visserligen är de flesta kunder jättetrevliga, men det är inte alla jag känner igen från gång till gång :D
 
När man fortsätter skriva på sin berättelse men måste sluta för att karaktärerna har det så mysigt så man själv börjar känna sig miserabel 🙃

Ska strax smaka en kaka, kanske ska sätta på antikrundan som var i min stad förra veckan men jag missade det!
 
Så sjukt trött på att behöva förklara hur jag mår och varför.
Kroppen har slitit ont länge nu och nu orkar inte kropp och knopp längre.
Så svårt att förklara för vissa.
"Det är väl bara att vila då" eller den här "ta lite mer smärtstillande så blir det bra"
Hmm för det har jag inte provat... alls
 
Jag gillar det nog ändå! :D
20230208_113824.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Hemmet Ett barn har krossat en snäcka på mitt bord med en vaxduk. Föräldern har försökt städa men det är snigelsmet över en stor del av duken...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 088
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 668
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 720
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 448
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Bästa råttgiftet?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp