Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag HATAR när det blåser! Och jag fick en chock när jag gick ut i morse för jag hade inte uppfattat att det skulle göra det.Fy vad det blåser! Och fy vad jag fryser av det.
Det är så svårt när man verkligen gillar allt annat, och när chefen har någon månad då och då när han är helt okej att jobba för.
Sen beror det också på min egen motståndskraft. Just nu är den dålig, nästa vecka blir den nog bättre osv.
Drömmen hade ju varit att få byta chef. Jobbar ju ändå 40% för en annan chef, kan jag inte få jobba för henne i stället?
Jag kommer att kontakta HR, igen, blir 5e gången på 2 år. Jag har ju tidigare kontaktat hans chef men hon har slutat och nya kommer i mars.
Skulle inte tro att de vill, vågar eller har råd att ge mig sparken Då behöver jag göra något riktigt illa, inte bara vara lite bökig och flagga för arbetsmiljöproblem.Var forsiktig med att ga over chefens huvud, har man otur sa far man sparken. Det ar mycket battre att blanda in facket och lata dem ga over chefens huvud.
Funkar inte riktigt så i Sverige, är inte bara att sparka folk (på gott och ont)Var forsiktig med att ga over chefens huvud, har man otur sa far man sparken. Det ar mycket battre att blanda in facket och lata dem ga over chefens huvud.
Få sparken för att man pratar med chefens chef/HR när man har problem med chefen?Var forsiktig med att ga over chefens huvud, har man otur sa far man sparken. Det ar mycket battre att blanda in facket och lata dem ga over chefens huvud.
Ja det är kul när folk försöker blåsa en men inte lyckas.Fraktbolaget som företaget anlitar för transporter försökte att blåsa mig, oturligt för dom så är jag inte korkad, har en gedigen utbildning inom ämnet transportledning och tycker det är oerhört kul att jävlas tillbaka.