CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är så svårt när man verkligen gillar allt annat, och när chefen har någon månad då och då när han är helt okej att jobba för.
Sen beror det också på min egen motståndskraft. Just nu är den dålig, nästa vecka blir den nog bättre osv.
Drömmen hade ju varit att få byta chef. Jobbar ju ändå 40% för en annan chef, kan jag inte få jobba för henne i stället? :angel:


Jag kommer att kontakta HR, igen, blir 5e gången på 2 år. Jag har ju tidigare kontaktat hans chef men hon har slutat och nya kommer i mars.

Var forsiktig med att ga over chefens huvud, har man otur sa far man sparken. Det ar mycket battre att blanda in facket och lata dem ga over chefens huvud.
 
Väntar på att tvätten ska torka så jag kan hämta den. Ingen idé att börja kolla Lilla huset på prärien kl 15 eftersom att jag måste hämta tvätten ca 15:30.
 
Hemma. Sådär råkallt och grått ute. Slank in och handlade mer klementiner på Lidl som har extrapris. Jösses vad mycket jag tryckt i mig senaste veckorna. Plus: förkyld kommer jag definitivt inte att bli.

Megara höll på att smita ut, så det blev simultanaktivitet. Stoppa katt, stänga dörr, lägga ifrån mig matkassen, inte trilla över lådorna med kattmat och strö jag inte orkat släpa in och ställa upp på hyllan. Resultatet är sur katt som får hålla sig hemma. Basta!
 
Fraktbolaget som företaget anlitar för transporter försökte att blåsa mig, oturligt för dom så är jag inte korkad, har en gedigen utbildning inom ämnet transportledning och tycker det är oerhört kul att jävlas tillbaka. :angel:
 
Fraktbolaget som företaget anlitar för transporter försökte att blåsa mig, oturligt för dom så är jag inte korkad, har en gedigen utbildning inom ämnet transportledning och tycker det är oerhört kul att jävlas tillbaka. :angel:
Ja det är kul när folk försöker blåsa en men inte lyckas. :laugh:

Här i byn hade de grävt ner fiberkabeln så grunt att den slets av när bonden plöjde.
Ordföranden i fiberförneningen fick en massa samtal om, varför det dröjde. Han försökte med att de inte fått tag i skarvhylsor.
Skarvhylsor på fiber... Skulle inte tro det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Hemmet Ett barn har krossat en snäcka på mitt bord med en vaxduk. Föräldern har försökt städa men det är snigelsmet över en stor del av duken...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 088
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 668
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 715
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 447
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp