Cillamuffins

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare KaZa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 109
Status
Stängd för vidare inlägg.
K

KaZa

Du kan ju inte vara 23 år :confused: :eek: :eek:

Jag vet ju att du är minst 30-35 år. :) :D :o :angel: :angel:

Eh...hundtråd var det ja. Vilka fina hundar du har förresten! Får tråden vara kvar nu moderator?? :angel: :angel:

vaaaaa???? vad är det du säger människa???? du har väl inte tittat på bilden som skulle glömmas bort?? tusan också, jag som har sån åldersnojja :cry: *snyft* *yyyyyyyl* (lockis, den sjungande hunden, stämmer in) fast jag hoppas, eller vet egentligen att du syftar på mina övermogna inlägg :rofl:

jaha och hur många år har du själv kvar till pensionen då :devil:. tant.

du har också fina vovvar (nu är det ju en hundtråd med vettigt innehåll :D)

Nej nej nej nej nej.... jag har inte sett någon bild. :)
Jag såg i någon tråd om ett test man skulle göra för att se vilka raser som skulle passa och då skrev du att du fuskade och skrev 24. :p

Jag har alltid tänkt på dig som lite äldre. :o :o :D

Hm...min ålder? :confused: Hur kom vi in på det? :mad: ;)

jag är bara några månader äldre än dig. :idea: Beror ju lite på vilken månad du är född i men en sisodär 48 månader äldre är jag nog. :D :angel: :angel:

hmm... men jag har just fyllt 23, för en månad sedan. jag har inte ens utbildat mig till något (det är vuxenpoäng).(pssst... visste du att man fortsätter att "växa" till 25-årsåldern, sedan börjar kroppen skrumpna och till slut dör man. med andra ord befinner jag mig fortfarande i uppförsbacke medan det bara går utför för dig :devil: :rofl:)

du missade "hur ser du ut-tråden" på senior? man fick både en och två "chockar". tänk att man kan ha så fel.

Hua... :eek: :eek: Men det finns ju inte bara branta utförsbackar ju. :) Nä, det finns en hel del som går vääldigt svagt nedför, det är i en sådan som jag går.

Sen har jag ett antal vuxenpoäng! :D säkert som inte du har. :p

Jaha, och jag är "gammal" och klok :p
piluttadig

Nä, nu kommer snart moderator Jadzia att ta bort denna tråd. :crazy:

hehe, ja men bebbens hund är också fin :D klok är väl kanske att ta i när du trodde att jag var 30-35... :devil:

bebben: du blev utbytt på dagis så egentligen är du betydligt äldre en mig :idea:

Jag visste det! Jag känner mig så mycket äldre än 18 :bump: :rofl: :bump:

Och ja, visst är min hund fin :love:
kameran 183.jpg

kameran 119.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år... 2
Svar
29
· Visningar
2 442
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 469
Senast: Milosari
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 336
Senast: Red_Chili
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 542
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈