Cheval eller ifor

caradan

Trådstartare
Ute efter 1/1.5 hästars och har tittat på
Cheval gold one
Ifor williams 403
Fabriksny för begagnad verkar omöjligt att hitta
Nån som har nått att säga om just dom?

Är väldigt tveksam till Cheval efter att ha sett hur väggarna ger efter för tyngden av dörren när den går på gångjärn.

Litar mer på Ifors konstruktion i det fallet.

Det finns fler enhästars på marknaden, både Böckmann och Thiel har vettiga varianter. Fautras brukar gå att få tag på begagnat, jag hade satsat på en sån om du har bra budget.

Jag har en Cheval, dock 2-hästars, och är väldigt nöjd med den. Hästen går in direkt vilket den inte gjorde med förra transporten (han gillade inte den) och den går stadigt och bra på vägen. Jag ville absolut inte ha en sån av olika anledningar men idag är jag glad att jag köpte den.
Jag har hört rykten om att Iforn ska vara "skramlig" men jag vet inte om det stämmer. Själv gillar jag utförandet av den transporten.

Liknande trådar

Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
491
Utrustning Jag har ju tidigare skrivit om min lilla Welsh som vid tre av fyra gånger hon åkt hoppat bom i transporten. Tack och lov har vi alltid...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 518
Senast: Thera
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 456
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 245
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18