Chetak eller danrider(silver lotus)

viola66

Trådstartare
Letar efter ett billigt men prisvärt träns,martingal och magplattegjord.Hittade dessa två märken.Är det någon som har erfarenhet av någon av dessa.Hur är mjukheten och hållbarheten? tack!

Sv: Chetak eller danrider(silver lotus)

Dom såg helt ok ut.Enda nackdelen var att magplattegjordarna inte fanns i 125 utan 120 el 130,vår häst har 125 i glenngordon(inte vår utrustning) vad ska man ta då 120 el 130 ?

Jag har ett nitträns frpn chetak som kostade typ 300 kr. Jättebra för det priset :)
har dock ingen fodring på pannpand o nosgrimma vilket hade varit bra

Letar efter ett billigt men prisvärt träns,martingal och magplattegjord.Hittade dessa två märken.Är det någon som har erfarenhet av någon av dessa.Hur är mjukheten och hållbarheten? tack!

Vart hittade du det? Nån sida du kan länka till?

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Som jag skrev i förhållandetråden har jag friat ❤. Jag hade sen många år sen två bilder sparade på ringar jag ville ha om det skulle bli...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 661
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 875
Senast: ildiko
·
Hästmänniskan Jag vill skaffa häst, och har redan ställt frågor om ekonomi och anläggning. Men jag behöver också svar på hur det är att skaffa sin...
Svar
2
· Visningar
1 646
Senast: MiniLi
·
Ridning Jag har letat efter en medryttarhäst sedan i somras men hittar ingen. Det är ett problem jag aldrig har haft förut och då har jag varit...
2 3
Svar
51
· Visningar
9 583
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?