K

kent

Är det någon som har programmet för CCIP* 2003 fälttävan FEI?

och hur är det med dom där 15sekundrarna innan och efter optimaltiden i terrängen? får man rida 15sek för fort och för sakta för att inte få straffpoäng, eller får man rida hur fort man vill med 15sek för sakta eller hur är det?

Sv: Ccip(*)

Man får rida 15 sekunder snabbare är optimaltiden, men inte långsammare än den. Det är jag ganska säker på:smirk:

Sv: Ccip(*)

Jag tror att ccip* motsvarar msvb och då får man alltså rida 15 sek unger optimaltiden utan att få fel.
Inte förren det blir ccip** (msva) får man rida "hur fort man vill" utan att få fel, dock måste man fortfarade vara under optimaltiden.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 295
Foder & Strö Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Svar
5
· Visningar
622
Senast: Linda_A
·
Fälttävlan Jag bor i Norrland och rider på ridskola, och har gjort det i 6 år nu. Jag har aldrig provat på fälttävlan/terräng, men hade jättegärna...
Svar
16
· Visningar
2 338
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 232
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar