Bygga egna hinder???

Sv: Bygga egna hinder???

kan man göra konor? jag har bara hittils gjort "plättar" att lägga på marken istället för konor, men det känns som att det är bättre med något som står upp ur marken. De är ju så ryra att köpa.

mm.. det hade jag med velat göra.. vi får väl tänka lite tillsammans! Det måste ju gå att göra med några playwood eller nått?

jag underade först om det gick att såga en bräda som en triangel och sen sätta den på ben... men vafan, låter ju jätteostabild och håller nog inte så länge:confused: man skulle ha vattentätt papper och göra en kon av.

Jag har tänkt om det går att såga ut tre trianglar ur en bräda och sätta ihop som en kon. det borde gå! eller kan man ju ta hinkar eller dunkar..

Jag har tänkt om det går att såga ut tre trianglar ur en bräda och sätta ihop som en kon. det borde gå! eller kan man ju ta hinkar eller dunkar..

Går gör det definitift men undrar om de håller så länge eftersom man måste spika på tvären. Man brukar ju oftast lyckas spika utanför osv.

Man kanske kan sätta en kloss på insidan som man spika in i?
Om du provar, glöm inte att visa bild:D

Har funderat på om man skulle kunna ta och köpa såna där tallriksunderlägg i plast och klippa till och vira så det blir en kon och sedan fästa antingen med nån sorts nitar eller med en häftpistol:) ...om ni nu förstår vad jag menar med den luddiga förklaringen:P
Fördelen blir ju att de tål vatten bra + att man kan få det riktigt kul med olika mönster osv:D (Det är ju dessutom inte särskillt dyrt material)

Fast nu vet jag ju inte hur hållbart eller stabilt det blir precis, har ju inte provat:p Men det är en idé iaf:)

Har funderat på om man skulle kunna ta och köpa såna där tallriksunderlägg i plast och klippa till och vira så det blir en kon och sedan fästa antingen med nån sorts nitar eller med en häftpistol:) ...om ni nu förstår vad jag menar med den luddiga förklaringen:P
Fördelen blir ju att de tål vatten bra + att man kan få det riktigt kul med olika mönster osv:D (Det är ju dessutom inte särskillt dyrt material)

Fast nu vet jag ju inte hur hållbart eller stabilt det blir precis, har ju inte provat:p Men det är en idé iaf:)
Du ska alltså göra en kon? Dom är ju jättebilliga att inhandla annars :)

men dom kostar väl typ 25 :- st ? Blir inte så billigt om man behöver 20 stycken :o

Mja, 500kr. Fast då är dom långlivade, snygga och stadiga också. Passa på att beställa nu från Hööks så slipper du frakten :)

hur många får man för 500:- ? Kan ju knappast vara per styck? ;)

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
863
Anläggning Under sommaren har jag byggt en ridbana åt mina döttrar, och eftersom jag har lärt mig och fått mycket hjälp härifrån om hur man bygger...
Svar
5
· Visningar
925
Senast: Lars L
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
596
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
732
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama