Butik med stilrena hundsaker

Nahar

Trådstartare
Någon som vet någon bra butik, gärna online, som har hundtillbehör av det stilrenare slaget? Inga grälla färger eller onödigt överdesignande, utan enkelt, snyggt, och hållbart. Kan vara alla typer av hundsaker men ska passa medelstor hund :)

Någon som vet någon bra butik, gärna online, som har hundtillbehör av det stilrenare slaget? Inga grälla färger eller onödigt överdesignande, utan enkelt, snyggt, och hållbart. Kan vara alla typer av hundsaker men ska passa medelstor hund :)

Jag gillar Denjo dogs och Shiro & Malou 👍

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 457
Senast: ufot
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 371
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 748
Senast: Nota
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
964
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka