Butik eller web???

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Nolby-Brodden
  • Startdatum Startdatum
N

Nolby-Brodden

Vad tycker ni är bäst, att handla i travbutik till ett högre pris eller
via web-shop till ett lägre pris med fast avgift för frakt dvs. inga överraskningar.

Jag är lite nyfiken på hur man resonerar.
Skulle det vara ett alternativ för just dig?

Sv: Butik eller web???

jag gillar bättre å handla i butik, då slipper man frakten åsså kan man kolla å prova grejerna direkt

Jag kan inte tänka mig att någon web-shop som finns idag har lägre priser än travbutiken jag handlar hos. De har jättebra priser, och jag får rabatt på allt som jag handlar...

Horsetack, finns på Gävle, Bollnäs & Hagmyren

det beror väl på...jag beställer gärna.. OM jag vet vad det är jag beställer! Men jag har ganska bra koll på vad jag vill ha och vilka märken osv...så beställa saker är helt ok, blir sällan några överraskningar om dom inte skickar fel ;) nackdelen är jua tt få väna, och köper man via sin tränare slipper man momsen ;)

Liknande trådar

Hundhälsa Min 6 åriga hund har en lös tand. Han har superfina tänder i övrigt och brukar få beröm hos vet. Nu har han en lös tand som sagt, en...
Svar
6
· Visningar
1 198
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 924
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 800
Senast: Gunnar
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka