Busted! Vad har dina gjort att förtjäna titeln "Bad Dog"?

C

CaliforniaSwed

När jag kom ner för trappan imorse (tur att min kamera låg vid sista trapsteget)fick jag ser min nästan 4 månader Cattle Dog i ett stället hon skulle inte varit, Busted! Hade ingen brottom hon inte att går ner heller, stande kvar för 3 bilder.:angel:

Har ni några bilder av dina hundar som har gjort nåt som de inte ska och fick det på bild?:bump:

"What?"
Dakotaontable.jpg

Dakotacloseup.jpg

Sv: Busted! Vad har dina gjort att förtjäna titeln "Bad Dog"?

beövernog inte säga mer...

bilderaug07068.jpg

had ehaninet varit så söthadehanlegat -riktigt-risigt till för gud vad han har förstört!

mennär hankommer o kisar och förösker köra upp sakeri munnen på en /krypa in genom näsan så...
bilderaug07072.jpg

Farmor/mormor sov naturlgvus på..bordet:)

Shit vilken utsikt!
Har du ett rum över för mig och 4 djur? :love:

Angående "busted" bilder så tänker jag aldrig tanken att knäppa bilder när mina hundar gjort något dom inte får.

oskyldigvovve-1.jpg

"Va? jag har inte alls dragit ut 10 meter sytråd och tuggat sönder trådrullen...:angel:"

KL

Ingen bild, men lejonet tuggade sönder en HEL telefonkatalog där största biten var 5-6 cm i diameter. Papper ÖVERALLT! Sen toppade hon det med att tugga sönder en 1,5 liters colaflaska över allihop så det satt fast på golvet.. AAAAH :crazy:

Har tyvärr inga bilder, men min tjej var duktig på att hitta på dumheter....

Tillsammans med förra daghunden (hon var ca 5 månader, han 7 månader) hade hon väldigt roligt med några toalettrullar.
Jag var nere i tvättstugan max fem minuter. När jag kommer upp sitter det två vääääääldigt nöjda valpar i hallen, insnurrade i toalettpapper, och det var papper i hela lägenheten.
Hund:devil:a såg dessutom ut som om de trodde att jag skulle bli överlycklig när jag fick se hur fiiiint de hade gjort. :devil:

När hon var runt 8 månader så bet hon sönder min mobiltelefon. det fanns inget att rädda, den var pulveriserad!

Min dobermantik öppnade skafferiet och drog ut 2 kilo mjöl,socker, ris,makaroner och gud vet allt över hela golvet.
Sen välte nån av hundarna vattenskålen...
Jag var inte alls glad när jag kom hem.

*kl*

Vaddå oskyldiga....

har tyvärr ingen bild på det..
men hade tagit ut en biabädd i hundhuset när tiken va som sämst för att hon inte skulle behöva hoppa upp på bänken för att vila. Tog ut bädden och gick in i MAX 5 minuter...
när jag kommer ut till hundgården ser jag en skumgummibit.... böjer mig ner och kikar in i "hålet" och ser in i hundhuset... skumgummi ÖVERALLT!!! Hanen hade visst haft tråkigt i de fem minutrarna...
va ju bara att hämta en stor sopsäck och plocka ner hela bädden i säcken.. kan inte fatta hur man kan pulverisera den på så kort tid :o
var ju bara att hålla god min då jag inte kommit på honom på bar gärning...
men ni kan tro att jag va arg! den enda bädden jag hade dessutom!! så det blev till att sova på filtar tills lönen kom :p

Så här såg det ut i julas när min man hade hämtat mig på jobbet, tog ca en halvtimme så den tiden hade de haft kul. Är min yngsta hund och hennes syster som var här några veckor.
En halmbock och en halmgris får inte fira jul mer.
Kan säga att det är väldigt mycket halm i en sån där halmgris och damm. Man ser hur hela rummet blivit dammigt, och det var nystädat :D

http://s122.photobucket.com/albums/o259/Grana_album/?action=view&current=PICT2179.jpg

Senast ändrad:

Men han ville ju bara göra dig en tjänst. Plocka fram en toarulle så du skulle ha den redo när det var dax för ett toabesök :D
Sen kanske toarullen låg längst in, och då måste man ju plocka ut allt för att nå den :angel:

Har tyvärr inga bilder men min skit var en riktig :devil: som yngre.

Han har bland annat bitit sönder ett DUNTÄCKE så när jag kom hem från Universitetet 2h senare låg det dun i hela lägenheten och han hade förstås superkul med att jaga fjädrar:devil:

Nej jag har inga bilder. *tur det*
Men min hund har burit sej hemskt illa åt hemma hos en Bukefalist.:crazy:

Jag får skaffa en kamera om jycken skulle uppföra sej illa igen! :cool:

Japp :D
Sent på kvällen när vi skulle koppla av för alla förberedelser inför julafton var klara....

Vi vill gärna höra vad den snälla vovven gjorde ;)

Vi vill gärna höra vad den snälla vovven gjorde ;)
Hon nästan mördade en utrotningshotad höna och skvätte sedan ner halva soffan med blod för att den stackars hönan hade tagit en tugga av jyckens tunga.

*skäms över min opryglade hund* :crazy:

Verkar som det var hönan som vann eller fick sista "ordet" ;)

Liknande trådar

K
Hundhälsa Halloj! känner bara att jag måste få dela med mig de här, känns bara så fruktansvärt hemskt och onödigt... :cry: vi tar de från början...
2
Svar
28
· Visningar
4 521
Senast: em-pirre
·
M
Övr. Hund Hej. Jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt, hoppas att ni orkar läsa allt! Jag och min sambo skaffade oss, i mitten på...
2
Svar
31
· Visningar
6 742
Senast: Shark
·
Hästvård Fbl har ju som det verkar fått magsår pga buttabehandling. Diagnosen är inte bekräftad med gastroskopi då man inte vill svälta honom i...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
14 615
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025