busligan/ fair play

Nebraska

Trådstartare
Har ni läst de listorna i Ronden?Intressant må jag säga :angel: .
Med ytterst få undantag var de kuskar jag inte vill anlita med på busligan,och de jag gillar på fair play :) .

Sv: busligan/ fair play

okej, finns den fortfarande ute i handeln?
*hoppas* måste kolla hingstarna i år..

Just det!
Såg att "min" Viktiga loppskusk var 10:a på Fairplaylistan. Mkt skicklig kusk har jag tyckt i många år!
Dom andra 2 var väl inte med pga för lite kört. Men dom är rätt lika... mot djuren och kunkurenterna.

Visst är det intressant men man måste komma ihåg att den inte är helt rättvis... ;) Det är lite skilland på bötesbeloppet för en förseelse i ett p21-lopp på Mantorp och i Derbyt eftersom bötesbeloppen är knutna till förstaprisets storlek. Busligan/fairplayligan säger bara böter per start i antal kronor, ingenting om hur många förseelser som gjorts... Den listan kunde kanske också vara intressant?

Klart man måste tänka lite när man läser listan,men den ger en väldigt bra fingervisning hur verkligheten ser ut :angel: .

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 120
Senast: Badger
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 098
Senast: super
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
718
Senast: niardasp
·
Övr. Hund Nu har jag gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra nämligen börjat fundera på en hund. Frågan är bara om det är en bra ide. Jag är...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 957
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025