Buketräff Uppsala

Tvivlar på att jag kan fixa transport. Färdtjänsten gäller bara i Stockholms län. Annars hade det varit trevligt att ses igen.

Jag har kanske universums sämsta "schema" atm och inte sådär fantastiskt med ork heller. Men, om jag kan när det blir så skulle jag gärna träffas, om jag är välkommen! Känner inte heller någon men det vore trevligt att träffa lite hästfolk :)

Låter trevligt. Tänkte på det för någon vecka sedan men orkade inte ta tag i saken så det var ju trevligt att någon annan hann före det att jag samlade mig nog att skriva en tråd.
Jag har ingen direkt plan för framtiden för närvarande, och när jag får en kan den dyka upp fort så jag låter er andra föreslå datum och hoppas jag kan det som bestäms.
I nuvarande läge kan jag i stort sett när som helst...

Liknande trådar

Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
338
Senast: Seaside
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 080
Senast: Mabuse
·
Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
925
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 111
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar