Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trollhättan skulle funka utmärkt! (sen är det en bonus att få träffa digJag skulle vara intresserad om det blev Trollhättan. Inte så långt från Göteborg.![]()
Aah okej. Kul med nån mer som bor här. Är ju inte så värst tätbefolkat om vi säger så.Bor mitt i Dalsland, Hade gärna hängt på.![]()
Ååh skoj!Kommer så gärna ner om det går
Ne det lite miniNorrland över Dalsland.Aah okej. Kul med nån mer som bor här. Är ju inte så värst tätbefolkat om vi säger så.
Ååh skoj!
Exakt!!! Men det är ett himla fint landskap ändå.Ne det lite miniNorrland över Dalsland.
Verkligen. Vi har typ allt.Exakt!!! Men det är ett himla fint landskap ändå.
Jaa!Verkligen. Vi har typ allt.![]()
Jag bor också i Dalsland numer. Är väl inte den mest aktiva på buke längre dock men skulle gärna lära känna mer folkEfter min tråd om att skaffa vänner som vuxen så tänkte jag kolla om det finns nått intresse för en träff i trestadsområdet? Jag bor i södra Dalsland och kan med enkelhet ta mig till vilken som av städerna i Trestad (Uddevalla, Vänersborg och Trollhättan).
Skoj! Du är välkommen.Jag är inte så långt ifrån så beroende på plats och tid hakar jag gärna på![]()
Kul! Men om det inte funkar nu så kan vi ju alltid ha fler träffar tänker jag.Eventuellt intresserad om det blir Trollhättan. Dock har jag mycket inbokat både resten av januari och februari så kan först lite längre fram. Men om ni har en träff tidigare kan jag ju alltid hänga på något framöver!
Yaay! Välkommen till Dalsland.Jag bor också i Dalsland numer. Är väl inte den mest aktiva på buke längre dock men skulle gärna lära känna mer folk![]()
Vad sägs om veckan efter sportlovet? Så vecka 9ish?För min del funkar februari/mars, sen börjar de bli lite bilträffar och lastbilssträffar inbokade.
Jag hade mer koll när jag bodde i Vänersborg men nu? Jag hittar inne i stan typInte så van vid Trollhättan heller. är mest på överby,
Där är jag totalt vilse,Jag hade mer koll när jag bodde i Vänersborg men nu? Jag hittar inne i stan typ