Buketräff trestad

bumpo

Trådstartare
Efter min tråd om att skaffa vänner som vuxen så tänkte jag kolla om det finns nått intresse för en träff i trestadsområdet? Jag bor i södra Dalsland och kan med enkelhet ta mig till vilken som av städerna i Trestad (Uddevalla, Vänersborg och Trollhättan).

Eventuellt intresserad om det blir Trollhättan. Dock har jag mycket inbokat både resten av januari och februari så kan först lite längre fram. Men om ni har en träff tidigare kan jag ju alltid hänga på något framöver!

Efter min tråd om att skaffa vänner som vuxen så tänkte jag kolla om det finns nått intresse för en träff i trestadsområdet? Jag bor i södra Dalsland och kan med enkelhet ta mig till vilken som av städerna i Trestad (Uddevalla, Vänersborg och Trollhättan).
Jag bor också i Dalsland numer. Är väl inte den mest aktiva på buke längre dock men skulle gärna lära känna mer folk 😊

Jag är inte så långt ifrån så beroende på plats och tid hakar jag gärna på :D
Skoj! Du är välkommen.
Eventuellt intresserad om det blir Trollhättan. Dock har jag mycket inbokat både resten av januari och februari så kan först lite längre fram. Men om ni har en träff tidigare kan jag ju alltid hänga på något framöver!
Kul! Men om det inte funkar nu så kan vi ju alltid ha fler träffar tänker jag.
Jag bor också i Dalsland numer. Är väl inte den mest aktiva på buke längre dock men skulle gärna lära känna mer folk 😊
Yaay! Välkommen till Dalsland.

Vi kanske ska spåna datum? Efter lön kanske är smartast mtp årets fattigaste månad och lön är väl i nästa vecka med?

Okej, nu är det nästan vecka 9 och vi pratade ju om träff då. Jag är upptagen nästa helg (om alla blivit friska vill säga) men annars när vill vi träffas? Och var? Har inte världens koll på Trollhättan.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 739
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder... 2
Svar
34
· Visningar
1 702
Senast: pepp
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 028
Senast: Twihard
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
11 928
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka