Buketräff Svärdsjö - 2017 edition

Så himla tråkigt men givetvis går kisse före. Vi håller tummar, tår och tassar för att han kryar på sig :heart Men vilken liten oturskisse han är!
Detta blir faktiskt hans första veterinärbesök (han är 7 år) bortsett från kastrering och id-märkning.
Men Affe Halvöra har ju varit några vänder med.

Knutte är i transportburen nu och han är INTE nöjd!

Detta blir faktiskt hans första veterinärbesök (han är 7 år) bortsett från kastrering och id-märkning.
Men Affe Halvöra har ju varit några vänder med.

Knutte är i transportburen nu och han är INTE nöjd!

Ah, jag hade för mig att Knutte också hade klippkort hos vet :D Stackars kisse, Missia lider med honom :( hon är också "måttligt" förtjust i bur och åka bil :meh:

Det går troll i Svärdsjöträffen för min del. :cry: Förra året fick jag dra mig ur i sista minuten men i år var jag, som kanske märkts, verkligen helpeppad. Så att halsen sved lite igår vägrade jag tro berodde på något annat än den sista påminnelsen av en förkylning jag haft i över en vecka.

Men nädå. Inatt låg jag och skakade av feber, hade ont i hela kroppen och kunde inte somna förrän Herr Dentaku hämtat värktablett. Nu är febern väck men halsen är som ett öppet sår.

Vår fantastiska väninna har sagt att jag är välkommen ändå om jag orkar. Det är förstås också under förutsättning att ingen av er andra har några problem med att jag skulle dyka upp, vilket jag skulle ha full förståelse för. Jag lovar i så fall att avstå från alla typer av hångel(inklusive katten). Nu ska jag vila en stund i min gråluddiga misär.

Den Stora Dagen är här.
Hoppas ni får det väldans trevligt i Svärdsjö allihopa. :)
Och alldeles speciellt ni som varit lite oroliga innan för att eventuellt bli bitna och liknande. :D

Det går troll i Svärdsjöträffen för min del. :cry: Förra året fick jag dra mig ur i sista minuten men i år var jag, som kanske märkts, verkligen helpeppad. Så att halsen sved lite igår vägrade jag tro berodde på något annat än den sista påminnelsen av en förkylning jag haft i över en vecka.

Men nädå. Inatt låg jag och skakade av feber, hade ont i hela kroppen och kunde inte somna förrän Herr Dentaku hämtat värktablett. Nu är febern väck men halsen är som ett öppet sår.

Vår fantastiska väninna har sagt att jag är välkommen ändå om jag orkar. Det är förstås också under förutsättning att ingen av er andra har några problem med att jag skulle dyka upp, vilket jag skulle ha full förståelse för. Jag lovar i så fall att avstå från alla typer av hångel(inklusive katten). Nu ska jag vila en stund i min gråluddiga misär.
Jag har i alla fall inga invändningar. Kom om du känner att du orkar.

Jag ska stoppa i mig någon typ av lunch, packa ner tandborsten och sedan drar jag. :banana:

Som grädde på moset så kom nu ett föreläggande om att inkomma med självdeklaration för 2016.
Med andra ord, allt är PRECIS som vanligt då. :laugh:

Jag ska ägna dagen åt att skruva ihop det sista på en Mazda och så är jag hus-katt-häst-kaninvakt åt grannen också så jag är upptagen. Araben bara suckade när jag kom och mumlade "inte nog med att matte stack på semester och bara lämnade mig, nu kommer han också, han som inte ens går att skrämma och så ska han tvångshångla,,,,,,,,FAN!" :arghh:

Kom en stund så vi får träffa dig!
Nemas problemas.

Min psykiska ork (eller icke-ork) gjorde att jag valde att umgås med mamma på sommarstället i helgen istället. Och med labben såklart :love:.

Jag hoppas på att nån gång ha ork och mod att hänga med er.

Jag också! Jag planerar redan för att försöka lägga min Sthlmsvistelse kring nästa års träff, och där har jag en bil att låna för att åka dit. Men har du aldrig varit med? Fick för mig det.
Nej, jag hade planer förraförra året, men då blev jag gravid och den fysiska orken försvann. Förra året var jag fortfarande rätt djupt nere i min depression, så då hoppade jag över det.

Liknande trådar

Tjatter Det börjar väl blir dags att planera lite :D De datum jag absolut inte kan är 16-17 juli och 30-31 juli :) Annars är jag väldigt...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
26 366
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter