Buketräff Svärdsjö - 2017 edition

Det blir tyvärr inget Svärdsjö för mig i år.
Som grädde på moset så kom nu ett föreläggande om att inkomma med självdeklaration för 2016.
Jag måste därför ivra ihop förra årets bokföring å det snaraste.
Så blir det när man hela tiden prioriterar annat.
Om någon vill se hur jag ser ut så återfinns jag bland mina papper på gården i Knivsta.
Den som kommer hit får fika med mig.

Har avslutat min frukost och har packat men är bekymrad. Vår katt Knut har haft en walkabouts igen och kom hem nu på morgonen. Han verkar ha blivit lilla biten i nacken och jag tror han behöver vård :(

Sambon har lite åtaganden i dag så det bli nog jag som får åka in med Knutte.
Jag ska tvätta rent lite och se hur illa det är.

Sorry gott folk men det får bli en tur till blå stjärnan för min ( och Knuts) del i dag.
Det är en rejäl böld och han luktar ruttet och har ont. Här behövs tömmas, och ges smärtstillande och antibiotika :(:turd:

Sorry gott folk men det får bli en tur till blå stjärnan för min ( och Knuts) del i dag.
Det är en rejäl böld och han luktar ruttet och har ont. Här behövs tömmas, och ges smärtstillande och antibiotika :(:turd:

Så himla tråkigt men givetvis går kisse före. Vi håller tummar, tår och tassar för att han kryar på sig :heart Men vilken liten oturskisse han är!

Liknande trådar

Tjatter Det börjar väl blir dags att planera lite :D De datum jag absolut inte kan är 16-17 juli och 30-31 juli :) Annars är jag väldigt...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
26 366
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar