Buketräff Svärdsjö - 2017 edition

Kära värdinna!
TACK!

O ni andra.
TACK!

Alltid lika intressant o träffa er...en del nya...o en del gamla ansikten.
Nu är Squie vansinnigt trött o av någon anledning...inte ens hungrig. :D

O på förekommen anledning....do i need to say more? ;) (med hänvisning till min nya avatar).

Även jag o vallhunden är nu hemma. Tack till alla o speciellt @athena_arabians o @särbo samt så klart chaufförerna @Tranan o @Magiana samt inte minst hundvakten @Jeffery + @sambo . Leon tog dom med storm, fast dom var nog mindre glada att komma ner o trampa på trasig okokt pasta över hela köksgolvet, men han är ändå välkommen igen.
biteme_bigarmhug.gif

I efterskott till @Ninnurur
empty.gif

ina_dance5.gif

@bumpo behöver dy byta avatar kan jag föreslå denna
ina_jump.gif

Tack alla!
biteme_bigarmhug.gif

empty.gif
empty.gif

Idag har jag inte haft huvudvärk på hela dagen. Så himla typiskt när det var åka-hem-dag så man inte hann med att faktiskt umgås med alla. Det var ju lite trögt med det igår.

Det var väldig roligt att träffa alla och se hur ni ser ut i verkligheten :)

samt inte minst hundvakten @Jeffery + @sambo . Leon tog dom med storm, fast dom var nog mindre glada att komma ner o trampa på trasig okokt pasta över hela köksgolvet, men han är ändå välkommen igen.
biteme_bigarmhug.gif
empty.gif
empty.gif
När värdfolket inte bju'r på nattvickning så får vän av ordning förse sig själv efter bästa förmåga.
Leon var lite hispigt nervös fredagnatten och en bit in på lördag förmiddag, men när han började att lägga sig att sova lite här och där visste jag att han var home safe.

Leon.jpg

Kolla Matte - har lärt mig att springa högervarv runt bordsbenet!

Tack för lånet! :)

Liknande trådar

Tjatter Det börjar väl blir dags att planera lite :D De datum jag absolut inte kan är 16-17 juli och 30-31 juli :) Annars är jag väldigt...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
26 366
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter