Bra att ni offrade er och åt den i alla fall.Som genom ett under överlevde även jag, även om jag idag är tämligen begränsad vokalt och det är en smärtfylld njutning att moffa i sig av gårdagens tårta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra att ni offrade er och åt den i alla fall.Som genom ett under överlevde även jag, även om jag idag är tämligen begränsad vokalt och det är en smärtfylld njutning att moffa i sig av gårdagens tårta.
Jag kan alltid "offra" mig på dina tårtorBra att ni offrade er och åt den i alla fall.
TACK
Fina @athena_arabians, Särbon, huset och alla som förgyllde min fredag, lördag, natt o och söndag!
Det här gör vi om
När värdfolket inte bju'r på nattvickning så får vän av ordning förse sig själv efter bästa förmåga.samt inte minst hundvakten @Jeffery + @sambo . Leon tog dom med storm, fast dom var nog mindre glada att komma ner o trampa på trasig okokt pasta över hela köksgolvet, men han är ändå välkommen igen.
Ta hand om dig!Värdinnan lever om än lite vätskebristdarrig fortfarande
Tack så mycket allihopa, det var jättetrevligt Så roligt att se nya och gamla bekanta ansikten igen
Har en flaska Gïk Live (blått vin) som får åka med också
Ehum. Nästa gång kanske du kan dubbelkolla så att det faktiskt är VIN du får med dig och inte aspartamsötat desinfektionsmedel.
Jag har inte ens packat ur bilen. Min kudde ligger där ute.