Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack alla. speciellt Särbon (varför vill autocorrect ändra till servon ) för den känslomässiga pånyttfödelsen.
Sitter på tåget från Stockholm och har precis fått positiv update hemifrån angående det som hände i lördags btw.
Bra att ni offrade er och åt den i alla fall.
Det var det verkligen. Blev ju lite knäckt där när allt var nytt.: heart Huuur ska du veta vem han är nu då?Skönt att höra positiva nyheter och jag ska hälsa särbon Han har tagit av sig namnlappen nu
Det var det verkligen. Blev ju lite knäckt där när allt var nytt.: heart Huuur ska du veta vem han är nu då?
Framförallt var han är... *fortfarande lite putt*Jag får gissa
Ja. Är fortfarande på på GPS-tracker.Framförallt var han är... *fortfarande lite putt*
Framförallt var han är... *fortfarande lite putt*
Vi som letade och letade!Han har skitkul åt det
Varför är jag inte förvånad?Han har skitkul åt det
Varför är jag inte förvånad?
Vi satt i bilen hem och funderade på vem som skulle ha roligast om A och han fick leka. Vi kom fram till att det är nog dött lopp! Och att A skulle lära sig väldigt mycket hyss
Du är väl inte allergiskDet kliiiiiiar! Jävla vildark....
Han är en väldigt pratglad norrlänningSkönt att höra positiva nyheter och jag ska hälsa särbon Han har tagit av sig namnlappen nu
Han är en väldigt pratglad norrlänning
Hade väldigt trevligt med er alla
Hoppas på repris nästa år
Haha ja jag vet inte riktigt var myten kommer ifrånJa, det där med att norrlänningar är tysta... neh Mitt ex under studietiden var ju också norrlänning och nästan alla omkring mig då var norrlänningar och lycka till att få dem att hålla käften kan jag säga
Nä inte allsDu är väl inte allergisk