Buketräff Svärdsjö - 2017 edition

Tror inte det.

Var och en tar med eget grillgrejs och tillbehör till det.

Potatis finns. Salsa finns. Grönsallad finns. Hallumi finns. Tårta finns. Jordgubbar finns. Glass finns. Sås till glass finns. Chips och ostbågar finns.

till frukosten finns bröd (om jag lyckades göra nåt ätbart), bregott kaffe, te, mjölk ost.
Jag har majskolvar, har 20 st och hoppas det räcker. Eller ev 22 kommer inte ihåg hur jag räknade haha

Tror inte det.

Var och en tar med eget grillgrejs och tillbehör till det.

Potatis finns. Salsa finns. Grönsallad finns. Hallumi finns. Tårta finns. Jordgubbar finns. Glass finns. Sås till glass finns. Chips och ostbågar finns.

till frukosten finns bröd (om jag lyckades göra nåt ätbart), bregott kaffe, te, mjölk ost.
Jag kan ta med ägg. Älskar kokt ägg tillfrulle. Och juice!!!
Hur många är vi?

Ska försöka komma iväg kl 09:00. Behöver lite sovmorgon för att orka köraoch hänga med på kvällen.

Jag har inte rest ett tält sen 80-talet så jag kommer behöva hjälp med det här mysteriumet i en grön tygpåse.....

Jag hade tänkt åka hemifrån vid lunchtid och har ca 4 timmars körning tror jag. Eventuellt åker jag tidigare, det beror på hur fort jag springer imorgon. :D

Kanske ska jag investera i lite knäckebröd ifall jag misslyckades totalt med frallorna. De känns lite .... kompakta? :o

Plus att jag inte har en aning om hur de smakar. Nya varianter på man-tager-vad-man-haver.:nailbiting:

Finns det någon sammanställning över vilka nick som kommer?
Vissa har jag fattat men jag är ju lite efter... :down:

Liknande trådar

Tjatter Det börjar väl blir dags att planera lite :D De datum jag absolut inte kan är 16-17 juli och 30-31 juli :) Annars är jag väldigt...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
26 366
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar