Buketräff Svärdsjö - 2017 edition

Laddar med slösurf i trädgården
Laddade ner filmer till paddan i fall jag får svårt att sova, så inser jag att jag bara laddat ner typ zombiefilmer och skräckisar, kanske inte helt optimalt när man ska sova i tält :rofl:

tumblr_lsw4k95DxT1qmb9y7o1_400.gif

Är det starksprit i bålen förresten? Lika bra att fråga då jag inte tål det.
Får en promille på 3 av ett par dl sprit ;)

Några som spontant och glatt tar på sig att vara lagledare? Inget som helst ansvar utöver att locka till sig deltagare till sitt lag, enbart så att jag kan dricka vin i stället för att ordna någon slags laguppdelning... :angel:.

(Och alla former av taktikupplägg är bortslösade. Dels för att det som redan nämnts egentligen inte är någon tävling, dels för att poängräkningen är högst oklar även för mig.)

Är det starksprit i bålen förresten? Lika bra att fråga då jag inte tål det.
Får en promille på 3 av ett par dl sprit ;)
Förresten.. bål??? Blir det bål? Vem fixar det?
Fyll på matlistan om det är något jag glömt skriva in.

Min personliga bål kommer inte att innehålla starksprit tror jag. Mest vin. Och gott och grillat :D :D Och den kommer att vara mer omfångsrik när jag åker hem än när jag kom.....

Eftersom mitt schema var tight så la jag ingen större koll påden här tråden. Nu ångrar jag mig tack vare @bumpo på fb :meh:
Faan....jag hade kunnat offra en del sömn. Det verkar vara värt det.

Några som spontant och glatt tar på sig att vara lagledare? Inget som helst ansvar utöver att locka till sig deltagare till sitt lag, enbart så att jag kan dricka vin i stället för att ordna någon slags laguppdelning... :angel:.

(Och alla former av taktikupplägg är bortslösade. Dels för att det som redan nämnts egentligen inte är någon tävling, dels för att poängräkningen är högst oklar även för mig.)
Jag kan vara lagledare. Alla som är i mitt lag får tårta. :D

Liknande trådar

Tjatter Det börjar väl blir dags att planera lite :D De datum jag absolut inte kan är 16-17 juli och 30-31 juli :) Annars är jag väldigt...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
26 366
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar