Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Laddar med slösurf i trädgården
Laddade ner filmer till paddan i fall jag får svårt att sova, så inser jag att jag bara laddat ner typ zombiefilmer och skräckisar, kanske inte helt optimalt när man ska sova i tält
Bara om den inte är svensk!
Närå, dealen var ju att man skulle få äta vad man ville utan att få däng för det vill jag minnas och jag är positiv till att man äter "allt som går" i stället för att kasta det.
Alkohol eller inte alkohol är helt valfritt.Är det starksprit i bålen förresten? Lika bra att fråga då jag inte tål det.
Får en promille på 3 av ett par dl sprit
Förresten.. bål??? Blir det bål? Vem fixar det?Är det starksprit i bålen förresten? Lika bra att fråga då jag inte tål det.
Får en promille på 3 av ett par dl sprit
Välkomstdrinken är alkoholfri. Vad en dricker sedan är upp till var och en.
Åk!Gnällde för sambon.
Han sa : Åk imorgon
Jag har 6 timmar...45 mil. Finns det plats för en till
Tårtan räcker i alla fall.Gnällde för sambon.
Jag kan vara lagledare. Alla som är i mitt lag får tårta.Några som spontant och glatt tar på sig att vara lagledare? Inget som helst ansvar utöver att locka till sig deltagare till sitt lag, enbart så att jag kan dricka vin i stället för att ordna någon slags laguppdelning... .
(Och alla former av taktikupplägg är bortslösade. Dels för att det som redan nämnts egentligen inte är någon tävling, dels för att poängräkningen är högst oklar även för mig.)
Jag kan vara lagledare. Alla som är i mitt lag får tårta.
Gnällde för sambon.
Trodde det var självklart att domaren fick vara med och äta tårta.Dentaquizmastern då? *funderar på att införa någon slags system med minuspoäng*