Ingen fara. Om du bara sitter i baksätet och emulerar packning, så lovar jag att se dig som en dyrare märkesväska.
Vill du kliva ur komfortzonen (bilen) så går det säkert också bra. Med reservation för vad @vallhunds vallhund kan få för sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen fara. Om du bara sitter i baksätet och emulerar packning, så lovar jag att se dig som en dyrare märkesväska.
Vad jag kan se på listorna som finns så har ingen annan deltagare angivit glutenallergi, däremot finns det flera som skrivit att de är laktosintoleranta.@EmmaW Du skulle inte komma va? Är det någon annan som är gluten?
Bra, då vet jag. Laktosfritt blir det ändå, av gammal vana då mina barn är laktosintolleranta.Vad jag kan se på listorna som finns så har ingen annan deltagare angivit glutenallergi, däremot finns det flera som skrivit att de är laktosintoleranta.
Nu är det ingen återvändo. Första tåget går som på räls.
#vildmarken here I come!!!
Den är ju så bra. Och eventuellt liiite bättre än min felstavade variant på fb... Kan ha skrivit #vildarkenJag tror vi måste använda #vildmarken som kompletterande hashtag till #svärdsjöträffen2017
Gillar din variant bättreDen är ju så bra. Och eventuellt liiite bättre än min felstavade variant på fb... Kan ha skrivit #vildarken
Jag tror vi måste använda #vildmarken som kompletterande hashtag till #svärdsjöträffen2017
Jag gillar faktiskt vildmarken
Lite kaoz mitt bland alla träd skadar väl inte?Kanske ska göra #vildmarkensvärdsjö då? Så en inte får upp en massa träd i Norrland om en söker på den menar jag
Jag har ett kg räkor med migHur var det med frysplats? Det var bara till några byttor glass, eller hur? Min ena frys har börjat låta hemskt illa så jag skulle väldigt gärna vilja frosta av den vilket gör att det blir lite trångt i de andra frysarna (den är modäään, dvs den måste vara avstängd i flera dagar ). Så länge det endast är några byttor glass som behöver plats kommer det att gå bra ändå.
Jag har ett kg räkor med mig
Äh, det som tinar får vi bara se till att äta upp fortareDe kommer att få plats ändå men jag måste stänga av frysen. Jag var precis ut i ladan och den låter riktigt illa