Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har egen ved . Men det är nog bara 7-8 kbm kvar ute. Drygt så det räcker ändå.Känner någon för lite workout finns det 15 kbm ved också
Känner någon för lite workout finns det 15 kbm ved också
Imorgon ska jag baka tårta.
Men jag hoppas det är ok att jag monterar den (dem) på plats. Tror inte de mår så bra av fyra timmar i bil...
Det är en kabinväska så inte sååå stor. Jag kan vara den som ALLTID överpackar.
INTE OM EN SKA ÅKA TVÄRS ÖVER LANDET! plus mycket bekvämare och enklare än rygga ju.
Jag säger bara....IKEA-påse...det är min packväska för helgen.
I grannlandet finns något som kallas talko.Nu var ju veden ett skämt... jag förväntar mig inte att mina gäster ska jobba
Jag är inte så himla krusidullig jag heller.Givetvis Jag har spatlar typ men inget för att göra krusidulliga dekorationer med. Vi är inte så konstnärliga här i huset...
Hellre gott än skitsnyggt - om man behöver väljaJag är inte så himla krusidullig jag heller.
Precis min åsikt.Hellre gott än skitsnyggt - om man behöver välja
Jag har faktiskt reviderat ner så jag inte tar stora väskan iaf. Mest för att @Ninnurur står för sängkläder den pärlan. ❤Du skulle se vad jag tar med när jag ska jobba... typ ingenting Det viktigaste är medicinerna, fältutrustningen och kängorna, resten ger sig.
Ja herregud. Jag ligger fast i sängen, inte packat någonting alls, och är jättenervös. Tänk om de där @Tranan och @vallhund visar sig vara såna där som bits och så ska jag dela bil med dem!Okej, NU fick jag resfeber. Tänk om tågen strular och jag missar ett byte? Iiiip, och a-ja, vad kan jag göra mer än att göra så gott jag kan?
Inte nog med det. Du riskerar - av logistiska skäl - få träffa mig också.
Vi finns här för dig *styrkekramar*