Buketräff Svärdsjö - 2017 edition

Särbon blev tillfrågad om han vill ha hunden (det ville han inte) :D
Jag höll på att få en polishund av samma anledning, polisen skickade hunden på mig, hunden blev skitglad och höll på att fullständigt pussa ihjäl mig och sket fullständigt i vad husse skrek. :rofl:
Grannarnas hundar "attackerar" mig gärna och struntar i matte och husse, hästarna likaså och araben kan jag retas med hur mycket som helst utan risk, mig biter han bara lite på skoj, sparkar inte efter mig men skulle grannen göra likadant skulle han nypa till rejält. Varför det är såhär har jag ingen aning om, det har alltid varit så, det bara ÄR så. :)

Oki. Slänger med handskarna :up:

Och finns visst en hel hög med "gruspåsar" som kan tömmas på valfri plats?
Ska jag ta med knivar? :D

Och saker som behöver grävas ner? Spade har du väl?

Hörru, du ska ju ta det lugnt! Grävningen är satt på vänt, jag måste fundera lite mer var sakerna ska någonstans :D

På tal om att packa. @Reykjavik är helt chockad över att jag kommer ha med en resväska. :cautious::p:cautious: Så konstigt är det väl inte?

*fortsätter packa ner halva huset*

På tal om att packa. @Reykjavik är helt chockad över att jag kommer ha med en resväska. :cautious::p:cautious: Så konstigt är det väl inte?

*fortsätter packa ner halva huset*
Jag kan trösta dig med att jag sitter i lite väsktrubbel. Antingen ska jag ha en väska som är tillräckligt stor att mosa ner allt (inkl tält och sovsäck) eller så ska jag ha flera små. Det förstnämnda är tveklöst enklast när jag ska åka tåg till mötesplatsen. Jag lär dock ha packat en hel del luft om jag ska ta den stora. Här har vi liksom bruden som packar "ingenting" för att åka på tältsemester vanligtvis. Liggunderlag och kudde har jag nog inte haft med mig någonstans i hela mitt vuxna liv. Har man en mjuk väska kan man sova på den och gräs brukar vara mjukt :p

Liknande trådar

Tjatter Det börjar väl blir dags att planera lite :D De datum jag absolut inte kan är 16-17 juli och 30-31 juli :) Annars är jag väldigt...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
26 366
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar